Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar ik ben dan ook grote voorstander van laarzen.
. Ik wil dus weer overstappen naar laarzen omdat ik het mooier vind maar vind 700 euro echt heeel veel geld en ga volgend jaar studeren dus dan rij ik geen 5x in de week meer... help ? 
lindamusters schreef:Helaas meld ik me hier, zit ook te twijfelen.. ben ooit begonnen met de rubberen laarzen, daarna een tijd gereden met oude leren rijlaarzen van iemand tot ze te klein waren, maar oh wat zaten die hemels!! Toen "normale" chaps van stof ? En nu had ik heerlijke chaps van ariat, superzacht leer met suède binnenkanten maar helaas was het suède al glad leer geworden na een half jaar en nu is het elastiek bij de ritsen uitgescheurd. Ik wil dus weer overstappen naar laarzen omdat ik het mooier vind maar vind 700 euro echt heeel veel geld en ga volgend jaar studeren dus dan rij ik geen 5x in de week meer... help ?
lindamusters schreef:Helaas meld ik me hier, zit ook te twijfelen.. ben ooit begonnen met de rubberen laarzen, daarna een tijd gereden met oude leren rijlaarzen van iemand tot ze te klein waren, maar oh wat zaten die hemels!! Toen "normale" chaps van stof ? En nu had ik heerlijke chaps van ariat, superzacht leer met suède binnenkanten maar helaas was het suède al glad leer geworden na een half jaar en nu is het elastiek bij de ritsen uitgescheurd. Ik wil dus weer overstappen naar laarzen omdat ik het mooier vind maar vind 700 euro echt heeel veel geld en ga volgend jaar studeren dus dan rij ik geen 5x in de week meer... help ?
sadekeshia schreef:lindamusters schreef:Helaas meld ik me hier, zit ook te twijfelen.. ben ooit begonnen met de rubberen laarzen, daarna een tijd gereden met oude leren rijlaarzen van iemand tot ze te klein waren, maar oh wat zaten die hemels!! Toen "normale" chaps van stof ? En nu had ik heerlijke chaps van ariat, superzacht leer met suède binnenkanten maar helaas was het suède al glad leer geworden na een half jaar en nu is het elastiek bij de ritsen uitgescheurd. Ik wil dus weer overstappen naar laarzen omdat ik het mooier vind maar vind 700 euro echt heeel veel geld en ga volgend jaar studeren dus dan rij ik geen 5x in de week meer... help ?
niet alle rijlaarzen kosten 700 euro..
die van mij hebben 120 euro gekost..
het zijn dan ook geen petrie's maar ze zitten wel erg lekker en ik heb ze nu 1 jaar.
voor niet te dure rijlaarzen kan je gewoon kijken bij de divoza of epplejack! 

OOwwh so expensive.
)