Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
madelief88 schreef:Het is echt te bizar voor woorden. Hier in Noord Holland stikken we al vd regeltjes en gezeik en dan gebeurt dit ook nog eens. Unbelievable. Echt compleet omgekeerde wereld!!
alexonline schreef:Volgens mij heeft moeder natuur het juiste medicijn vlakbij liggen in de vorm van duinzand, heerlijk mul, een drama om met de Mtb doorheen te rijden. Een aantal karretjes met dat prachtige mulle duinzand over het ruiterpad uitrijden en de overlast van de mtb'ers zal heel snel afnemen.
Rivjenn schreef:Als je van het strand afkomt bij de hoofdafgang en je rijdt langs de boulevard richting bos dan is het het eerste ruiterpad waar je het bos weer ingaat, net even voorbij het koloniehuis
Waar de logica zit weet ik ook niet hoor.
Zoals ik het zie worden de MTB nu juist beloond. Hebben ze hele pad voor zichzelf. Eens een voormiddag op zondag posten met politieagenten te paard en iedereen 100 euro boete geven die er niet hoort te zijn. (incl. Wandelaars die denken dat het hele bos voor hen alleen is.) alexonline schreef:Volgens mij heeft moeder natuur het juiste medicijn vlakbij liggen in de vorm van duinzand, heerlijk mul, een drama om met de Mtb doorheen te rijden. Een aantal karretjes met dat prachtige mulle duinzand over het ruiterpad uitrijden en de overlast van de mtb'ers zal heel snel afnemen.
kvika schreef:Als ze nu gewoon een soort cavaleti balkjes aan het begin,midden en eind neer leggen, dan kunnen de paarden er overheen stappen,maar 3 keer afstappen op z'n stukje voor een MTB-er dan is de lol er snel af voor ze.
elenaMM77 schreef:Sandrina schreef:Ongelooflijk. Er dringt zich mij een vraag op: Is de boswachter misschien zelf een MTB-er? Waarom houdt hij de MTB-ers de handen boven het hoofd?
Op de Veluwe lopen MTB en ruiter paden naast elkaar. Ook niet fijn, want ze staan ineens achter je en pony schrikt dan.
de boswachter zelf neemt die beslissing niet.
dat is het duinwater geweest, die geeft de boswachter dan de opdracht om het pad te blokkeren