Ervaringen met Harry's Horse (HH) spullen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 06:51

Ruitersporth schreef:
Hier een bericht van iemand die Harry's Horse verkoopt. Dus niet helemaal objectief...;-)

Harry's Horse is een goed merk voor een goede prijs. Wat ik zelf wel heel leuk vind met HH is dat ze regelmatig met nieuwe collecties en kleuren komen.

Zoals Eirikur al aangeeft. Alle waarde naar zijn geld.

Bedankt!

nikitabanana

Re: Ervaringen met Harry's Horse (HH) spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:00

ik heb heel veel van hh (en ook gehad)... dekjes peesbeschermers en halsters en heb ooit ook hoofdstellen ervan gehad...
Prima kwaliteit!

(kwa dekens in hh vind ik zoals hier door iemand eerder vermeld alleen de regendeken goed..)

voor dekens heb ik vaak amigo horseware.. super merk!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:01

Ik heb een enorm fijne HH cap en een super HH setje(dekje + peesbeschermers).
De cap is super fijn, heel licht, lekker luchtig en staat ook mooi.
Dekje is ook fijn, inmiddels al tig keer gewassen en gebruikt maar nog steeds in nieuwstaat. Peesbeschermers zijn ook super fijn, veel luxer dan bijvoorbeeld de BR Event kappen.
Helaas zitten er op de achterbeschermers nu zwarte vegen omdat ik ze gebruikt heb met hoefschoenen(hij strijkt behoorlijk met de schoenen aan, zonder niet) en die krijg ik er niet meer af haha.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:05

Ik heb een jas van HH die is echt super, heeft veel zakjes en vakjes en is goed wind/waterdicht. Heb er 1 rijbroek van die is redelijk, gaat wat sneller afzakken en mijn cap is echt geweldig! Zitten een soort ventilatieroosters in aan de bovenkant waardoor je niet zo snel een zweethoofd krijgt, haha.

De halsters ben ik ook geen fan van. Gaan bij ons heel snel kapot.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:05

Mooie kwaliteit/prijs verhouding. Ben er altijd tevreden over geweest, maar de vliegendekens leefde bij mij niet lang. Ik gebruikte altijd handschoenen van HH en die zijn prima, was ook tevreden over de dekjes en peesjes.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:09

Halsters ben ik erg tevreden over, heb nu al bijna 4jaar een halster van HH die erg intensief gebruikt is, en is nog steeds niet kapot :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:20

Heb meerdere dekens van HH en gaan al 7 jaar mee. Zitten ook mooi op mijn pony, wat wel eens lastig is bij nieuwe dekens, maar deze passen perfect! Kleur vervaagt wel naar verloop van tijd maar dat vind ik niet zon ramp.

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:46

Ik heb trouwens wat HH dekens in de aanbieding, voor diegene die er interesse in heeft ;-)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:52

Dekens van HH hebben een mooie pasvorm en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rijbroeken zitten me niet zo fijn.

Longeerlijn/peesbeschermers enz bevallen prima.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:13

SuperAssie schreef:
Dekje is ook fijn, inmiddels al tig keer gewassen en gebruikt maar nog steeds in nieuwstaat. Peesbeschermers zijn ook super fijn, veel luxer dan bijvoorbeeld de BR Event kappen.
Helaas zitten er op de achterbeschermers nu zwarte vegen omdat ik ze gebruikt heb met hoefschoenen(hij strijkt behoorlijk met de schoenen aan, zonder niet) en die krijg ik er niet meer af haha.

Ook niet als je ze in de wasmachine gooit? Dat werkt bij mij altijd goed!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:48

romyloverrr schreef:
SuperAssie schreef:

Ook niet als je ze in de wasmachine gooit? Dat werkt bij mij altijd goed!

Nog niet geprobeerd maar t zit er echt diep op, krijg het ook niet eraf gekrabt.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:58

Ik kocht vroeger (in mijn echte penny tijd) bijna enkel setjes van HH omdat ze zo goedkoop waren en ik er dan meer kon kopen :Y)
Dekje + bandages, waar is de tijd :D

deze dekjes bv : http://www.agradi.nl/harrys-horse-zadel ... cob-dr.htm

Die gingen bij mij echt eeuwen mee, heb er nu zelfs nog altijd 1 van (een baby blauwe, en buiten de normale gebruikssporen is hij nog altijd mooi blauw).

Peesbeschermers lijken mij niet zo'n goede pasvorm te hebben

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 12:26

Ik heb best veel van harrys horse , van zadeldek tot rijbroek van cap tot wedstrijdjas en over alles ben ik dit tevreden.
enige nadeel vd rijbroek is dat bij mij de sierstiksels snel los lieten maar bij me wedstrijd broek geen last van.

JesseVerboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:24

Ik heb altijd heel veel halsters van harryhorse gehad leuke kleurtjes en ik vind dat ze ook lang mee gaan!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 23:26

De halsters zijn inderdaad wel fijn ja :j

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 12:02

Bedankt iedereen! Ik heb inmiddels een halster van HH en die bevalt tot nu toe goed!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:04

Ik heb bijna alles van HH en het bevalt me goed, afentoe moet er natuurlijk wel wat vervangen worden maar dat is bij alles zo. Alleen over de rijbroeken ben ik niet zo tevreden, tenminste een aantal die ik gepast heb bij de Epplejeck. Ze waren vaak te strak en eentje zelfs zonder elastiek aan de bovenzijde dus die kreeg ik amper over m'n knieeën. Maar ik heb uiteindelijk toch een HH gekocht die wel goed beviel, dus of het bij alle broeken zo is, waarschijnlijk niet.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:09

Ik heb al 2 jaar het allergoedkoopste en simpelste halster van HH als paddock-/weidehalster, en het is nog steeds heel en het is het enige halster waar hij geen schuurplekken van krijgt als hij het de hele dag om heeft.

We hebben ook een paar van die zacht onderlegde stevige halstersets, die blijven ook heel lang goed, en die touwen vind ik heel erg fijn!

Dekjes vind ik wisselend fijn en minder fijn, kleur en kwaliteit zijn ook wisselen, de ene blijft heel mooi, de ander wordt snel valer met wassen.
Ik heb nu 2 hele fijne dunnere en die gebruik ik veel en die blijven ook mooi en liggen goed.

Ik heb 3 paar flextrainers, die vind ik heel fijn in gebruikt.
Mijn paard heeft een huidallergie en met deze zachte beenbeschermers gaat het wel goed.

Dekens vind ik zelf meestal niet ideaal van pasvorm, ik heb er alleen voor onze pony de zomerdeken nog van, dat vind ik wel een hele fijne deken.

Rijbroeken heb ik een paar keer geprobeerd, maar die gaan bij mij altijd afzakken en hangen in het kruis, dus dat doe ik niet meer.
Vesten zijn vaak wel fijn.

beatyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:06

harry horse vindt ik zelf erg vijne ik heb er een dikke broek van ( voor de winter/ herfst ) die heb ik al sinds 16 maart en zit erg fijn ook nog geen beschadigingen op en me zomer broek heb ik sinds kort ( ook van harrys horse ) en zit erg fijn en laat haast geen warmte door :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:09

Handschoenen van HH echt niet kopen :n
De peesjes vind ik wel goed.

sanne9393

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:09

Harry horse is een goed merk. Ik heb er een aantal rijbroeken van, ik heb ze een aantal jaar maar ze blijven goed!

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:14

De regendekens zijn prima, peesbeschermers voldoen ook alleen het elastiek rekt uit.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:22

Ik heb leren rijlaarzen van hh. Ben nu met mijn 2e paar bezig, het vorige heb ik 6 jaar mee gedaan. Hadden nog wel gerepareerd kunnen worden maar waren ook minder knap geworden. Super zachte laarzen met ook kuitomvang voor de niet-mini-kuitjes.

Verder wel.wat dekjes, dekens enz gehad. Best goede kwaliteit, zeker de regendekens!

Rijbroeken vind ik de pasvorm wat minder. Heb er een softshell van en die glijd van mn kont, een andere had een mega dikke naad waar je die liever niet hebt zitten...

jijenik11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:24

Ik vind de broeken ook niet echt fijn maar wel de dekjes en halsters

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:31

heb best veel spullen van hh en ben er zeer tevreden mee ! (gebruik het elke dag)