Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Gooiske schreef:Als de pony toch al klaar is om L1 te starten, doe je toch even paar x een B wedstrijd?
Even 2 wp per proef pakken, hoef je als je wedstrijden uitkiest waar je 2 proeven per keer kan rijden maar 3 x op pad en kun je al L starten.
Als je dan dikke punten scoort in de B met een paar prijsjes is ie ook prima te verkopen hoor.

RoosMarije schreef:Met mijn B pony heb ik M2 gereden, voor deze regeling telde het dan als M1 (omdat het een kleine pony is en waarmee dus niet de normale proef wordt gereden). Ik neem aan dat dit ook voor de A-pony's geldt. In het geval van TS zal de L1 dus tellen als B en zou het dus niet mogen.
RoosMarije schreef:Met mijn B pony heb ik M2 gereden, voor deze regeling telde het dan als M1 (omdat het een kleine pony is en waarmee dus niet de normale proef wordt gereden). Ik neem aan dat dit ook voor de A-pony's geldt. In het geval van TS zal de L1 dus tellen als B en zou het dus niet mogen.
A en B pony's tellen gewoon mee. Het verbaasde mij ook toen die man dat vertelde, dus ik heb het twee keer gevraagd. Overigens is er een tijd geweest dat L2 voor a/b pony's ook echt een L2 proef was met doorzitten en 10m wijken erop en eraan