Shet heeft gemeen gedrag...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

friesmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 18:58

marionblo schreef:
Daarom is het verstandig les te nemen van iemand die weet wat hij/zij doet.
In welke regio zit je?
edit: ik zie dat je dat net geschreven hebt.
Eef Veenstra is een Parelli instructrice en kan je vast helpen. Maar wellicht zit er nog iemand anders in je buurt.

Ik zal gaan zoeken :) ik wil natuurlijk wel iemand die er echt "verstand" van heeft :j

friesmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 18:58

Pacific schreef:
Waar zit je inderdaad?

Friesland :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:00

ohjajoh6 schreef:
Als je al niet weet hoe je een correcte leider over die arme Bas moet zijn, dan moet je al helemaal geen joint up gaan doen, daar verziek je meer mee dan je lief is.

Ik zou eens wat lesjes gaan nemen in simpel grondwerk en de basisverhoudingen, zijn handig met elke pony in de toekomst, maar ga aub niet zelf aanmodderen met Bas, want dat verdient hij niet.

Nou zeg >;) Lekker sympathiek :')

friesmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 19:02

prugelpiet schreef:
ohjajoh6 schreef:
Als je al niet weet hoe je een correcte leider over die arme Bas moet zijn, dan moet je al helemaal geen joint up gaan doen, daar verziek je meer mee dan je lief is.

Ik zou eens wat lesjes gaan nemen in simpel grondwerk en de basisverhoudingen, zijn handig met elke pony in de toekomst, maar ga aub niet zelf aanmodderen met Bas, want dat verdient hij niet.

Gehe dat dacht ik ook al :')

Pacific

Re: Shet heeft gemeen gedrag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:04

Ik bedoel waarin Friesland, haha. Ik weet misschien nog een goede grondwerkinstructrice voor je, maar hangt er wel vanaf waar je zit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:07

1002224 schreef:

Nou zeg >;) Lekker sympathiek :')[/quote]
Gehe dat dacht ik ook al :')[/quote]

Oh nou sorry dan , want zo heb ik het echt niet bedoeld hoor!! Mijn excuses.

friesmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 19:10

ohjajoh6 schreef:
1002224 schreef:

Gehe dat dacht ik ook al :')[/quote]

Oh nou sorry dan , want zo heb ik het echt niet bedoeld hoor!! Mijn excuses.[/quote]
Geeft niee :D

friesmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 19:10

Pacific schreef:
Ik bedoel waarin Friesland, haha. Ik weet misschien nog een goede grondwerkinstructrice voor je, maar hangt er wel vanaf waar je zit :)

Ooohh haha, ik woon in workum :P

lies_sparkle

Re: Shet heeft gemeen gedrag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 21:40

Ik kan je wel een keer helpen als je dat fijn vindt :)
Ik woon in Heerenveen maar reizen is nooit een punt.
Ik vraag er niks voor simpelweg omdat ik het belangrijk vindt dat ik er ook weer wat van leer :)
Stuur mij maar een pb als je meer wilt weten :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 18:20

Die pony is niet gemeen, maar gewoon niet opgevoed. Dat is heel wat anders. Waarschijnlijk wordt het een schat van een beest met de juiste begeleiding. Bijna (!) geen enkel paard is echt gemeen of vals, zo worden ze gemaakt door mensen. Wellicht met de hulp van liespower94 of iemand anders, kun je leren hoe je hem wat manieren bijbrengt. En de ''tips'' over een join-up lekker links laten liggen. Deze mensen hebben iets te veel Heartland boeken gelezen ;)