Rijbroek met lederen zitvlak.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:34

roxx2001 schreef:
san4nie schreef:
Ik wil niet meer anders! de stugheid verschilt heel erg per merk. Je raadt het al, duurdere merken zijn vaak soepeler.

Dat valt opzich best mee! Mijn Copperfield broek was €69.95 en is gewoon perfect. Een van mijn andere rijbroeken, een Eurostar broek van door de €100 knelde en had geen strech at all dus het ligt ook gewoon aan het merk :j

Zei ook "vaak" hè ;)

Ik koop altijd m'n broeken in de uitverkoop, en heb dus eurostar, pikeur, kentucky en cavallo. Daarvan is het leer toch echt wel soepeler dan die van eigen merk EJ. Daar zit in de rest veel stretch, dus zit ook prima. Maar wel anders.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:20

Ik heb er altijd een gehad van Eurostar, voldeed mij heel goed!
Ze zijn inderdaad wel wat duurder, maar ik vond ze ook beter rijden dan een rijbroek zonder lederen zitvlak.

Maar ik denk dat je dit het beste zelf kunt bepalen, want iedereen heeft er een andere mening over. ;)

roosjanssens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 23:19

ik heb er niet zoon fijne ervaring mee helaas
heb er eentje gehad die was nu niet zo heel duur €70 volgens mij en die begon na een maandje heel erg te prikken en te jeuken en dat is niet zo fijn dus koop het nu niet meer...
maar kan zijn dat andere mensen hier geen last van hebben maar bij mij was het niet fijn :j

sanne9393

Re: Rijbroek met lederen zitvlak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:04

Ik heb er een gehaald bij divoza. Vind het echt een aanrader!!