Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
noaenkelly schreef:Oke, bedankt! Ik ga er over nadenken xiiaaoonaa. Niet te veel natuurlijk want ik denk al veel te veel
noaenkelly schreef:Inderdaad, dit is iets waar ik zoveel last van heb dat ik het zelf zelfs merk. Offtopic van dit, maar hoe kun je dit minderen. Het heeft denk ik wel ook voor een groot deel met de hele situatie te maken, dus misschien dat dit zal helpen? Is er een bepaalde methode/truc waarmee je je gedachtes wat kunt minderen?

... dat gaat vanzelf.
... ik heb het de eerste maanden ook echt super lastig gevonden ... en nu nog soms wel... maar ga toch trouw elke week weer heen .. en probeer ook door de weeks af en toe wat zelf te doen)
) negatief over naar jezelf. Het zit dieper dan alleen je verzorgpaarden naar mijn idee. pysh kan nooit kwaad maar hier moet je zelf aan toe zijn en het zelf ook echt willen anders helpt het waarschijnlijk niet. Je ouders vind ik een hele goede stap. Die kennen jou en de situatie en willen je ongetwijfeld graag helpen. Twijfel niet te veel aan jezelf. Zoals je zegt je bent nog jong en je kan nog veel leren. Dingen fout doen hoort erbij maar dat betekent niet dat alles fout doet. Zouden vaste dagen voor de paarden misschien een idee zijn? Dan weet iedereen wie wat doet. En jullie weten wat er gedaan moeten worden.