Zoek lekker een pension voor hem zolang je nog geen maatje voor hem hebt. Zal je zelf ook goed doen als je niet alle verantwoordelijkheid alleen hoeft te dragen als je depressief bent. Kop op.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ohjajoh6 schreef:Wat de mensen hier bedoelen, is dat juist jij zou moeten kunnen begrijpen door je eigen depressie, dat je je paard nu ook binnen no time depressief hebt gemaakt, door een kudde dier in zijn dooie uppie te zetten. Een shet is zo gehaald, dus daar mag jij het niet op laten afhangen hoor, dat komt op ons nogal wreed over. En ik heb het met eigen ogen gezien, hoe depressief en apathisch een paard word, als die korte of langere tijd moederziel alleen moet doorbrengen en hoe ze opknappen als er dan gezelschap bijkomt.

BaukjeEV schreef:ijssnuiver schreef:Het verbaasd me dat je alles goed blijft praten en wil relatieveren...
Mooi dat je paard jou helpt, maar help hem dan ook en zorg voor een vriendje...
Daar ben ik toch mee bezig? :p
BaukjeEV schreef:ohjajoh6 schreef:Wat de mensen hier bedoelen, is dat juist jij zou moeten kunnen begrijpen door je eigen depressie, dat je je paard nu ook binnen no time depressief hebt gemaakt, door een kudde dier in zijn dooie uppie te zetten. Een shet is zo gehaald, dus daar mag jij het niet op laten afhangen hoor, dat komt op ons nogal wreed over. En ik heb het met eigen ogen gezien, hoe depressief en apathisch een paard word, als die korte of langere tijd moederziel alleen moet doorbrengen en hoe ze opknappen als er dan gezelschap bijkomt.
Ik bedoelde het helemaal niet om wreed te doen.Het enigste wat ik wilde was tips om het paard naar binnen te krijgen savonds zolang hij nog alleen staat. Mijn paard is niet depressief, hij is juist vrolijk en als hij de box in moet is het echt zo van: 'tja dat doe ik niet, daar heb ik geen zin in.'
Ik ben het volledig met jullie eens dat een paard NOOIT alleen zou mogen staan maar ik denk dat TS gewoon niet bij de ernst van het probleem stilstaat aangezien haar vorig paard 'er geen probleem van maakte'. Ik zet dat nu tussen aanhalingstekens omdat een paard dat alleen staat daar altijd onder lijdt maar het soms gewoon niet laat zien. Ze wilt er graag iets aan doen dus bijt haar hoofd er niet af
Ze bedoelt het volgens mij allemaal goed denk ik aangezien ze aangeeft er echt iets aan te willen doen. Voor sommige mensen is dit gewoon geen algemene kennis jammer genoeg.
Caaatje schreef:Beetje rustig aan allemaalIk ben het volledig met jullie eens dat een paard NOOIT alleen zou mogen staan maar ik denk dat TS gewoon niet bij de ernst van het probleem stilstaat aangezien haar vorig paard 'er geen probleem van maakte'. Ik zet dat nu tussen aanhalingstekens omdat een paard dat alleen staat daar altijd onder lijdt maar het soms gewoon niet laat zien. Ze wilt er graag iets aan doen dus bijt haar hoofd er niet af
Ze bedoelt het volgens mij allemaal goed denk ik aangezien ze aangeeft er echt iets aan te willen doen. Voor sommige mensen is dit gewoon geen algemene kennis jammer genoeg.