Ja die maat is toch wel redelijk goed te vinden? Je zou eens op tentenkamp kunnen wachten (voorjaarstentenkamp zal vast binnenkort weer zijn) met een btje geluk heb je daar een passende petrie laars Voor heel weinig.
Cavallo en petries heb ik ook nog gekeken op de divoza site maar daar werd ik niet veel wijzer van
Met Pasen was er weer ergens een tentenkamp toch? Misschien eens even daar kijken.
Ik heb nu laarzen van horka en daar had ik met mijn voetmaat gelijk een te ruime kuit en dat had ik bij alle laarzen die ik gepast heb vandaar mijn idee dat het een moeilijke maat was
Ik denk ook dat je op tentenkamp eens moet kijken! http://www.clubhypo.nl/tentenkamp/ Dan staan er onder een linkje naar de laarzen. Zelf denk ik dat je met standaard cavallo uit de weg kan. Ik heb ook cavallo en dan kleinere voeten kleinere kuit en iets lager en ik pas ze ook. ik heb 37/33of34/45
Mocht je dat niets vinden dan zou ik eens wat ruiterzaken bij je in de buurt afbellen. Wellicht hebben de superstores jouw maat wel, of kunnen ze hem bestellen. Of misschien juist een kleinere ruiterzaak waar de smalle maten niet de deur uit vliegen.
Vandaag gekeken bij de de Niro laarzen. De laars die ik dan zou willen op mat genaakt kwam dan op 810 euro. Vind dat toch wel heel veel geld.. Ik heb een drama maat. Maat 39, hoogte 39 en kuit 44. Verschrikkelijk.