Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:In Drenthe is er geen regio-bestuur meer................![]()
![]()
![]()
Hij's fijn..............
Bayazo"]
[quote="CGJ12 schreef:In Drenthe is er geen regio-bestuur meer................![]()
![]()
![]()
Hij's fijn..............
Bayazo schreef:Ik heb ook al van een andere regio gehoord dat er van de 21 aangemelde mensen er 3 zijn toegewezen.En dat betrof 3 Z-amazones/ruiters.
Jasmijn schreef:Ik vind dat als ik zoveel tijd en energie in het jureren stop, ik best van de bond mag verwachten dat zij je ook motiveren om verder te komen, en je niet jaren op hetzelfde niveau laten zitten.
Marije_jiplover schreef:Ja, hoor ik kreeg net een brief van de KNHS, dat er ruim 400 inzendingen waren voor de cursus en dat ik er daardoor niet bij zit. Het instuurmoment van het inschrijfformulier was hier mede bepalend voor. En er was overleg geweest met de regiovertegenwoordigers.
Nou ja, jammer, misschien volgend jaar.
Marije_jiplover schreef:Ja, hoor ik kreeg net een brief van de KNHS, dat er ruim 400 inzendingen waren voor de cursus en dat ik er daardoor niet bij zit. Het instuurmoment van het inschrijfformulier was hier mede bepalend voor. En er was overleg geweest met de regiovertegenwoordigers.