Al nieuws over deelname juryleden opleidingen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:51

Wanneer kun je dan de B/L cursus doen? Moet je dan ook daar in uitgekomen zijn? En over hoeveel cursusdagen gaat het dan?

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:15

CGJ12 schreef:
In Drenthe is er geen regio-bestuur meer................ Haha! Haha! Haha!
Hij's fijn..............

Hoi,

Dat had ik dus ook al bedacht !
Nou als ik dan dit seizoen weer niet mag dan kom ik gewoon nog een seizoen bij je schrijven goed !

Ik heb ook al van een andere regio gehoord dat er van de 21 aangemelde mensen er 3 zijn toegewezen.En dat betrof 3 Z-amazones/ruiters.

Groetjes Jacqueline.

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:24

Citaat:
Wanneer kun je dan de B/L cursus doen? Moet je dan ook daar in uitgekomen zijn?

Dan moet je M met winstpunten zijn.

meisje333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:25

LuvdaTossa schreef:
Wanneer kun je dan de B/L cursus doen? Moet je dan ook daar in uitgekomen zijn? En over hoeveel cursusdagen gaat het dan?

Het gaat over 8 cursus avonden, je moet voor de B/L minimaal zelf M gereden hebben en minimaal 21 jaar zijn.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:41

Bayazo"]
[quote="CGJ12 schreef:
In Drenthe is er geen regio-bestuur meer................ Haha! Haha! Haha!
Hij's fijn..............

Hoi,

Dat had ik dus ook al bedacht !
Nou als ik dan dit seizoen weer niet mag dan kom ik gewoon nog een seizoen bij je schrijven goed !

Ik heb ook al van een andere regio gehoord dat er van de 21 aangemelde mensen er 3 zijn toegewezen.En dat betrof 3 Z-amazones/ruiters.

Groetjes Jacqueline.
[/quote]

Dat lijkt me vreemd, er zou behaldeld worden op volgorde van inschrijven!

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:06

Bayazo schreef:

Dat lijkt me vreemd, er zou behaldeld worden op volgorde van inschrijven!
[/quote]

Hoi,

En dat is,in die chaos die het in Ermelo toch al is,te controleren ?

Groetjes Jacqueline.

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:11

Hoi,

Een vriend van mij heeft vandaag contact gehad met de KNHS.(Hij belde voor zijn vriendin.)
En daar werd hem verteld dat de regio-besturen deze week de lijsten met (geselecteerde) deelnemers naar de KNHS terug moesten sturen.
Dan krijgen de deelnemers eind van de week,begin volgende week een brief met de "uitslag" en de week daar op begint de cursus zelf !
Het schuift dus allemaal wat op.

Hè,hè ! Eindelijk een beetje duidelijkheid !

Groetjes Jacqueline.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 01:50

Het kiezen op volgorde van binnenkomst geldt dus waarschijnlijk helemaal niet.
Had ik ook eerlijk gezegd niet echt verwacht.
Fijn geregeld weer allemaal zo.
Het is dat ik zo graag mezelf verder wil ontwikkelen wbt jureren, anders zou je je toch wel een keer achter je oor krabben of je dit wel wilt.
Ik heb wel besloten dat als ik e nu niet tussen zit (en die kans is natuurlijk heel groot) en er volgend jaar weer geen cursus is, ik ga stoppen met jureren.
Ik vind dat als ik zoveel tijd en energie in het jureren stop, ik best van de bond mag verwachten dat zij je ook motiveren om verder te komen, en je niet jaren op hetzelfde niveau laten zitten.

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:59

Jasmijn schreef:
Ik vind dat als ik zoveel tijd en energie in het jureren stop, ik best van de bond mag verwachten dat zij je ook motiveren om verder te komen, en je niet jaren op hetzelfde niveau laten zitten.

Helemaal eens. Ik snap trouwens niet waarom er zo weinig doorstroom mogelijkheden zijn vanuit B/L jury's naar M en Z, dan is er meer keus en de totale jury populatie wordt er niet groter van. Voor de instructeur opleidingen wordt toch ook geen "numerus fixus" of zo iets gehanteerd?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 09:51

Als er voor de jury-cursussen hetzelfde cursugeld werd gevraagd als dat van de instructeurs was dat ook niet nodig......................

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:10

Dan wil ik je er nog even op wijzen dat je het cursusgeld van de instructeurscursus veeeel sneller hebt terugverdiend dan van de jurycursus Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:12

Welnee.
Je vergeet die steekpenningen............

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:13

sssstttttt..... dat bleef onder ons Schijnheilig

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:53

Ships, nou weet ik wat ik verkeerd doe Frusty , Wat schuift dat nou..... Geld, geld! ha ha ha

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:44

Waarom worden er maar zo weing juryleden opgeleid als er zoveel animo voor is? En dan nog wat, ik ben gisteravond 3 uur bezig geweest om alle juryleden in mijn regio af te bellen of er toevallig iemand was die zondag wilde komen jureren. Not, allemaal al bezet...

Maar ja, het zal wel teveel centjes kosten he? En dan de organisatie, dat zal wel heeeeel moeilijk voor ze worden.

Nique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 03:07

En dat is nou het enige punt waar ik persoonlijk wel achter sta, Charmaine... Dat er niet teveel juryleden opgeleid worden zodat ze straks weer niet aan hun vereisde aantal beoordelingen komen omdat de concurrentie te groot is! Daarnaast vind ik ook dat er een controle plaats moet vinden als secretariaten in de problemen komen omdat ze (zoals jij) niet aan een jurylid kunnen komen.
Gelukkig heb ik er hier in Den Haag nog nooit last mee gehad!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 11:40

De cursus zou toch zowieso in week 4 beginnen? Ok, ik vind dat er dan alsnog laat bericht van komt (heb tot nu toe nog niets ontvangen), maar dat kun je van de KNHS wel verwachten, niet waar?
Ik hoop dat er straks wat bij de post ligt, ben eigenlijk wel erg benieuwd.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 12:35

Ja, hoor ik kreeg net een brief van de KNHS, dat er ruim 400 inzendingen waren voor de cursus en dat ik er daardoor niet bij zit. Het instuurmoment van het inschrijfformulier was hier mede bepalend voor. En er was overleg geweest met de regiovertegenwoordigers.
Nou ja, jammer, misschien volgend jaar.

Nique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 12:40

Marije_jiplover schreef:
Ja, hoor ik kreeg net een brief van de KNHS, dat er ruim 400 inzendingen waren voor de cursus en dat ik er daardoor niet bij zit. Het instuurmoment van het inschrijfformulier was hier mede bepalend voor. En er was overleg geweest met de regiovertegenwoordigers.

Wat enorm jammer joh! Hoop volgend jaar beter...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:06

Marije_jiplover schreef:

Ik heb nog niets ontvangen, kan dus nog tot maandag wachten!! Bleh!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:07

Marije_jiplover schreef:

Hoe snel heb jij hem opgestuurd als ik vragen mag?

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:15

Nou ik heb de brief ook binnen. Ik mag dus ook niet. Ik kan gewoon niet geloven dat ik niet als 1 van de eersten de brief heb teruggestuurd. De post kwam, heb de brief aangepakt van de postbode, heb brief direct ingevuld, heb brief naar de post gebracht. Volgens mij hebben ze hem dus de volgende dag al weer binnen gehad.

Hoezo vriendjespolitiek.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 09:44

Al eens aangedacht, dat er misschien mensen zijn geweest die naar het federatiecentrum toe zijn gegaan of die hun aanmelding gemaild of gefaxt hebben?
Die liggen dan toch al weer een dag voor.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:22

Fitzroy schreef:
Al eens aangedacht, dat er misschien mensen zijn geweest die naar het federatiecentrum toe zijn gegaan of die hun aanmelding gemaild of gefaxt hebben?
Die liggen dan toch al weer een dag voor.

Mailen of faxen mocht niet!!

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 14:00

Ik heb nog geen brief gehad.
Ik verwacht er niets van, maar stiekem hoop je toch wel een beetje...
Ik zal de brief dan ook wel maandag krijgen. En geduld is niet niet echt mijn sterkste punt. Haha!