Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
CoriienRN schreef:Zou het paard per direct terug brengen!
Paard wat lucht zuigt zou ik niet eens op stal willen hebben, laat het niet goed praten door verkopende partij bedenk welke kosten je "kan" gaan krijgen mocht je hem houden.
Succes
Paard wat lucht zuigt zou ik niet eens op stal willen hebben, laat het niet goed praten door verkopende partij bedenk welke kosten je "kan" gaan krijgen mocht je hem houden.
Succes
Brainless schreef:CoriienRN schreef:Zou het paard per direct terug brengen!
Succes
Ik ben heel benieuwd welke kosten je zou kunnen verwachten door het luchtzuigen.
Even los van of TS het paardje wel of niet moet terugbrengen ivm het gebrek.
CoriienRN schreef:Paard wat lucht zuigt zou ik niet eens op stal willen hebben, laat het niet goed praten door verkopende partij bedenk welke kosten je "kan" gaan krijgen mocht je hem houden.
Succes
tamaramt schreef:Helemaal mee eens + het feit dat een paard die luchtzuigt, dan al niet door tijdelijke stress, een heel stuk minder waard is.
Ik zou het risico niet durven nemen in ieder geval, er staan genoeg leuke paarden te koop die wel gezond zijn.
Casarell schreef:Maar.. het kán ook van de stress zijn..![]()
Sommige paarden zijn ernstige binnenvetters en dat kan op de organen (bv maag) slaan..
Goed dat je de vorige eigenaar in heb gelicht, en ik zou inderdaad navraag doen bij de DA.
Maar ik zou haar ook de kans geven en het een paar dagen aankijken..
Succes