Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik spring al jaaaren, waarvan de laatste paar jaar ook erg serieus en wat hoger op mijn springpaard. Nu spring ik enkel 'huppeltjes' op een manegepaard en daar heb ik een bodyprotector voor aangeschaft (voor de parcourtjes)! Een bodyprotector is heel normaal hoor! Veiligheid gaat boven alles en als jij je er zekerder door voelt, gewoon doen!
Succes met de zoektocht en de aankoop!
http://www.sir-lancelot.nl/Bodyprotectors.html SindyKaya schreef:Enphalu schreef:Wat is daar raar aan dan?
Wat mijn moeder zegt, omdat ik het al die tijd niet heb gehad. Waarom zou ik het dan nu wel ineens willen

Lielle schreef:er is niets mis met een bp kopen, maar ik zou ook eens verder gaan kijken. Waarom val je er zo vaak af? Gebrek aan balans, onzeker paard met springen, geen onderling vertrouwen? En dan zou ik ook daaraan gaan werken, dan pak je nl het probleem bij de oorzaak aan.
(en ik heb zelf een BP en rijd er regelmatig mee)
love__mandy schreef:Ik denk ook dat mijn moeder het zou toe juichen, maar ik zou het ook wel snappen als ze er een beetje raar op reageert. want waarom moet ik op eens een bodyprotector. Maar ze zou me zeker helpen met de zoektocht.
Ik hoop dat je de juiste vind!
SindyKaya schreef:Bedankt voor de reactie's ! Ik weet nu wel zeker dat ik er 1 ga aanschaffen, heb er al 1 op het oog. Maar jullie mogen mij altijd suggesties geven voor goeie en fijne bodyprotector's!
En het is niet zo dat mijn moeder niet wil dat ik er 1 ga aanschaffen, ze vind het gewoon apart dat ik het na 2 en half jaar ineens wil. Maar ze is niet tegen