Productproblemen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 10:26

Lizzle schreef:
Misschien kan je -totdat het uitgevonden is- iets met klittenband op het eind maken?

Dat is er al.

------

Er is al een systeem waarmee je de bilstang van de trailer ontgrendeld wanneer je bij het hoofd van je paard in de trailer staat.

Er is nog geen systeem wat de bilstang op een VEILIGE manier dichtmaakt wanneer je je paard geladen hebt. Dit systeem zou wel fool proof moeten zijn wanneer een paard toch besluit om achteruit te lopen wanneer de stang nog niet dicht zit. Ik doel hier op het alleen laden van je paard waarbij je zelf met je paard de trailer in loopt.

------

En een suikerklontje waarbij het paard na inname geprogrammeerd wordt tot GP paard :Y) ;)

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 17:18

Koper schreef:
Of gewoon je paard leren om netjes stil te staan zonder dat je 'm hoeft aan te binden ;)

En precies dat oefenen we. Echter als ik wegloop wil ik toch wat meer zekerheid dat ze niet door het stalpad gaat struinen of draaien, maar dat het wel veilig is indien ze gaat hangen. En als ze los staat en op het touw komt ze niet haar benen breekt. Om meer vraag ik niet.

rommulus

Re: Productproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 17:21

Goede kwaliteit dekens op maat ....

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 18:15

DonCamillo schreef:
Sjolvir, bedankt voor het meedenken. Maar wat moet ik me voorstellen bij een traliedeur? Heb je misschien een foto?

Hier zijn staldeuren vrij simpele in scharnieren hangende onder en boven deuren.
Onder is gewoon het staldeurtje vervangen door zeg maar een hekje dat in de scharnieren hangt.

Ik noem het altijd het speeltuin hekje, want mijn gok is dat het hekje daar oorspronkelijk ook uit is gehaald, vroeger hadden wij zoiets om het schoolplein.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:12

Ik weet niet of het al bestaat maar:
Een harde borstel/hoevenkrabber in 1 :P