Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Stal staat al de tijd leeg terwijl als iemand anders de stal huurt er geld word verdiend. moyra schreef:Ik betaalde bij een stalling €165,- p.m om mijn box vrij te houden wanneer mijn paard op de wei liep (niet aanwezig bij de stal).
Op een andere stal waar wel wei aanwezig was betaalde ik €200,- p.m p.p
Dit was gewoon voor gebruik van de faciliteiten en al wilde jij je paard de hele zomer binnen houden was dat ook goed want bodembedekking en eten zat niet bij de €200,- kale huur in.
Polly schreef:moyra schreef:Ik betaalde bij een stalling €165,- p.m om mijn box vrij te houden wanneer mijn paard op de wei liep (niet aanwezig bij de stal).
Op een andere stal waar wel wei aanwezig was betaalde ik €200,- p.m p.p
Dit was gewoon voor gebruik van de faciliteiten en al wilde jij je paard de hele zomer binnen houden was dat ook goed want bodembedekking en eten zat niet bij de €200,- kale huur in.
Was die 200 echt kaal
NiFallor schreef:Cahill schreef:Ik ben niet van plan om de onkosten van de eigenaar te betalen als ik er geen gebruik van maak. Wat zijn jullie ervaringen? Is dit reëel of niet?
Die zin snap ik even niet? Onkosten van de eigenaar?
Die 100 euro is gewoon je kale stalhuur, niet meer en niet minder. Je huurt de stal dus 'kaal' in die 5 maanden. De staleigenaar mag jouw stal dan dus ook niet verhuren.
Cahill schreef:Ik ben niet van plan om de onkosten van de eigenaar te betalen als ik er geen gebruik van maak. Wat zijn jullie ervaringen? Is dit reëel of niet?
?