Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
). Die zien er wel oké uit.LadyUrsy schreef:Kan iemand me hier ook nog vertellen hoe die veiligheidsbeugels met de rubbers aan de zijkant werken (niet met de elastieken, die snap ik wel). Die zien er wel oké uit.
Verder vond ik de tip van de goed schoenen wel een goede. Eén van onze dochters rijdt het liefst met jodphurs en chaps, maar die schieten natuurlijk niet zo makkelijk uit als laarzen. Met buitenrijden dus toch maar laarzen aan.
LadyUrsy schreef:Kan iemand me hier ook nog vertellen hoe die veiligheidsbeugels met de rubbers aan de zijkant werken (niet met de elastieken, die snap ik wel). Die zien er wel oké uit.
Verder vond ik de tip van de goed schoenen wel een goede. Eén van onze dochters rijdt het liefst met jodphurs en chaps, maar die schieten natuurlijk niet zo makkelijk uit als laarzen. Met buitenrijden dus toch maar laarzen aan.
LadyUrsy schreef:Eén van onze dochters rijdt het liefst met jodphurs en chaps, maar die schieten natuurlijk niet zo makkelijk uit als laarzen. Met buitenrijden dus toch maar laarzen aan.
LadyUrsy schreef:Kan iemand me hier ook nog vertellen hoe die veiligheidsbeugels met de rubbers aan de zijkant werken (niet met de elastieken, die snap ik wel). Die zien er wel oké uit.

(heb zelf 75E)) en die korfjes daar merk je echt niks van. En als je er absoluut geen last van hebt, en het wel (veel) veiliger is, waarom dan niet gebruiken
Lielle schreef:volgens mij zit er een soort fietsketting die scharniert.

Veiligheidsbeugels zijn dus niet eens nodig.ikke schreef:Lielle schreef:volgens mij zit er een soort fietsketting die scharniert.
Als het de originele Sprengers zijn, zit daar inderdaad een (motor)fietsketting in.
Een hele grote waarschuwing op deze beugels: als je hiermee gaat rijden is daarna de rest voor de mindere goden