bosrit achterhoek, waar?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:13

Ess_Ramona schreef:
Die 15 euro is per jaar inderdaad.

Trouwens, is het een idee om een keer met wat Achterhoekers ergens te gaan rijden :)?

Lijkt mij erg gezellig! Helaas heb ik geen trailer, maar ik zou wel mee willen als het in Slangenburg of op het Zand is! :)

Anomien

Re: bosrit achterhoek, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:30

Jeeeah!!!!
Eerst moet paard wat opgeknapt zijn. Die staat nu op antibiotica.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:48

Toevallig afgelopen zondag de rit rondom Slangenburg in Doetinchem gemaakt. 16 km helemaal aangegeven met paaltjes. Mooie route, vond het een nadeel dat veel paden ook wandelpaden waren, je kon niet echt lekker tot draven of een stukje galop komen. Wel voldoende ruimte op te parkeren!!
Adres; kasteelweg 2 Doetinchem.

Rondom Winterswijk kun je ook prachtig buitenrijden. Parkeer je auto bij het rommelgebergte en je kunt alle kanten op, duidelijke routes aangegeven.

Rondje IJzerlo, parkeren bij HC de Achterhoek en 16 km aangegeven met paaltjes.

joyceberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:52

Gorsselse hei!
Trailer parkeren bij rijvereniging semper fidelis en dan kun je uren in het bos rijden!

SamCas

Re: bosrit achterhoek, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 17:43

Dankje voor de tips... lijkt mij erg leuk om een keer mee te gaan rijden.. eerst ben ik nog bezig met het afvallen, wil niet weer commentaar hebben van mensen over mijn gewicht en het rijden :(