Alice13 schreef:Janine begrijp wat je bedoeld hoor... Zelf 8 jaar in de schoenen gewerkt en zoals ik al zei hou ik helemaal niet van synthetische materialen en ook zeker niet geschikt v bij de paarden.
Top laag laat vaak los door dat vocht van binnen uit niet weg kan. Er ontstaan kleine scheurtjes waardoor vocht onder de top laag kan en uit eindelijk afbladert net als oude verf.
Wanneer winkel een jaar garantie biedt op deze laarzen en ze gaan stuk doet na mijn idee de prijs er niet na!
Persoonlijk waarschuwde ik altijd bij dit soort materialen dat dit kan gebeuren. De winkel waar ik werkte vergoede dit product bijna altijd volledig of iig grotendeels wanneer het binnen ons gestelde termijn stuk ging. (Meestal was dit twee seizoenen.)
Ohja en over of het divoza niet uit zou maken als klant weg blijft! Slecht nieuws gaat twee keer zo snel. En ondanks dat klant misschien wel terug komt wordt deze wel kritischer en minder royaal en in deze tijden heb je dan liever al je klanten lijkt mij.
Ik denk dat TS het heeft over Algemene Voorwaarden (aangezien ze twee verschillende termijnen noemt), ga maar kijken op de site bij Synthetische laarzen, staat bij geen enkele laars aangegeven. Een bedrijf zou toch hartstikke gek zijn om daar garantie op te geven? Als ze garantie geven op dergelijke laarzen, zouden ze dat hooguit op de zool doen. Het zijn namelijk geen normale schoenen waar normaal mee om wordt gegaan. Een gewone schoen heeft een veel minder zwaar leven dan een paardrijlaars.
Divoza heeft altijd al zo vreselijk veel slecht nieuws gekregen. Zoek op Bokt eens op Divoza en je krijgt meer negatieve feedback dan positief. En waar negatieve feedback op dit forum een probleem heeft, er staan namelijk meteen 20 mensen klaar om Divoza te verdedigen in deze. Zie ook dit topic. Zo werkt social media nu eenmaal bij negatieve feedback. Ik heb zelf een gesprek gehad bij Divoza waar ze dit zelf ook aangaven, ze zijn niet zo bang voor negatieve feedback en laten dat ook over zich heen komen omdat ze wel worden verdedigd door hun positieve klanten. Ze helpen waar ze kunnen, maar daar zit nu eenmaal een limiet aan.
Edit: En wie verliest er in deze situatie als TS die 30 euro niet aanneemt? Dat is TS, Divoza heeft er niet van te lijden hoor... Die paar euro aan synthetische laarzen worden wel opgevuld door andere klanten.