Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Anne_GTI schreef:Beste advies wat ik je kan geven is snel op zoek gaan naar een ander verzorgpaard want hier komen ongelukken van.
Evelijn schreef:Tja... dan moet er een dierenarts bij.. als hij stijf loopt en agressief is... is de kans groot dat het dier gewoon pijn heeft.
Ze hoeft er ook zelf niet op om dingen aan te passen (voer, beweging, controle door DA, zadel, betere instructie voor ruiter etc.)
Maar als jij denkt dat je gevaar loopt met dit paard... niet opstappen.. het is jouw paard niet... en zelfs als het jouw paard was is geen enkel paard het waard om mee te verongelukken (zeker niet als je het al ziet aankomen.. paardrijden is al gevaarlijk genoeg.. dat hoef je niet op te zoeken)
max66 schreef:schandalig om hem gesedeert te verkopen! Mag hopen dat de nieuwe eigenaar een bloedje laat trekken....

, dan heb je het houden van paarden niet echt begrepen.Cowgirl schreef:Sommige lezen hier echt niet. Paard is verkocht. En ie weet valt het uiteindelijk wel mee en krijgt het dier daar wel weidegang met als gevolg dat het verandert in en poepmak beestjes.
Weidegang kaart, dan heb je het houden van paarden niet echt begrepen.
TS ik hoop dat je een leuk verzorg paard vind, jammer dat je zover weg woont.
samira_baco schreef:Anne_GTI schreef:Hackney x arabier.... dat verklaart eigenlijk alles al
ik denk dat hij eerder hackney x tuiger is vanwege zijn bouw en hoge draf en omdat hij met galop meteen begint te bokken.