Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ben eigenlijk niet zo heel kieskeurig als het maar lekker zit hahah

Ik blijf dat echt de allerfijnste broek vinden die er is.. ik vind die bandplooi, dat wijde ook echt heel fijn! Resulteert er nu meestal in dat ik m'n broeken te groot koop
Maar niets zit zo lekker als m'n pikeur janet..
Majabeestje schreef:Eentje die rekening houdt met mijn after - zwangerschap buikje..
Ze zitten zo strak bij mijn buik maar als ik een maat groter neem istie te wijd bij mijn benen.. grr.

Waren bij mijn benen wel te breed, dus mams naait ze in en klaar is kees! friesam schreef:Majabeestje schreef:Eentje die rekening houdt met mijn after - zwangerschap buikje..
Ze zitten zo strak bij mijn buik maar als ik een maat groter neem istie te wijd bij mijn benen.. grr.
Ik heb daar de oplossing voor, zoek eens naar een endurance rijbroek gaat ook prima met mijn (niet after maar huidig) zwangerschapsbuikje.
ittheclown schreef:Ik wil altijd graag een broek die rekbaar is.. niet zo een stijf ding waarbij ik het idee heb niet eens te kunnen opstappen, ik ben dus ook geen fan van een zitvlak. Verder heb ik rondom mijn middel nooit problemen mijn heupen zijn curvy dus daar loop ik meestal tegen aan, dus ideaal voor mij, niet te los rond mn middel en niet te strak rond mn heupen, stretchy en leuke kleurtjes ( aangezien ik een maatje meer heb.. is het al gouw saaie zwart of donkerblauw)
.........
sexy!