Nibbit schreef:Ik zou niet kiezen voor bekers bij de paarden, dat wordt niet echt gewaardeerden zo goedkoop zijn ze niet...
Of beide proeven geld, of de 2e gebruiksvoorwerpen dat hoeft niet perse paardenspul te zijn.
Hier zijn het ook wel prijzen van de bakker bijv appeltaart of een notenslof.
Er zijn hier in de omgeving erg veel verenigingen die alleen bekers weggeven. En er zijn er ook voldoende die tot de nok toe vol zitten haha. Misschien ook een beetje regio afhankelijk? Ik weet het natuurlijk ook nog niet allemaal maar wat mijn ervaring is, is dat er vaak genoeg bekers als prijzen worden weggegeven.
De prijzen van de bekers zijn dan ongeveer 6 tot 10 euro (10 euro voor de eerste plaats) dan heb je een mooie beker. Maar is er voor dat geld ook nog wat anders te 'geven'? Geldprijzen kan moeilijk de 2e proef 10 euro zijn terwijl de eerste proef 20 euro is toch?
en zo goedkoop zijn ze niet...
eentje wat verder die geeft alleen de eerste proef geldprijzen en de 2e proef gebruikersartikelen maar dat is het dan ook haha. De rest enkel bekers of gebruikersartikelen.. Daarom hopen we dus met sowieso de eerste proef geldprijzen onze wedstrijd aantrekkelijk te maken voor de ruiters ondanks het buiten losrijden.
Een tosti, frikandel of patatje is echt al prima!
Vind je dat echt hoog? Hier in Twente is 3 tot 4 keer het inschrijfgeld als eerste prijs vrij gebruikelijk. Dus bijvoorbeeld € 8 inschrijfgeld en € 30 als eerste prijs.