Positie juryhok indoor en zicht op korte zijde

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marjanka11

Re: Positie juryhok indoor en zicht op korte zijde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 07:35

Die glazen achterkant!!! Dat vind ik nog eens een goedkope en praktisch idee!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:10

Maar of dat voor de jury heel prettig is om zo in je nek gekeken te worden? Misschien het bovenste gedeelte van glas en achter de jury een plaat?

Ik zou er zeker ook niet voor kiezen om de jury boven te laten zitten als het ook beneden kan. Ik vind het als jury van belang om zo goed mogelijk te beoordelen. Dit gaat vanuit het juryhokje beneden heel goed.

Ik weet zelfs accommodaties waar van bovenaf gejureerd wordt en welke door de ruiters gemeden wordt omdat de jury onvoldoende overzicht heeft.

Marjanka11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 08:41

Als ik kijk naar de foto in de opening, dan is het heel goed mogelijk Vonneke, om het tot aan kantinehoogte achter de jury dicht te laten (plaatje) en daarboven doorzichtig....kijk, dat vind ik een goed idee!! *\o/* *\%/* Daar heb je toch bokt voor nodig, om op totaal andere invalshoeken te komen!!! :j
De handige mensen op de manege kunnen dan vast wel een constructie verzinnen dat de stabiliteit van het hokje geborgd wordt, want hij wordt met een lier omhoog getakeld wanneer er geen wedstrijden zijn. Er zit al een stalen constructie aan vast.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:50

De stalen constructie zo laten en het bovenste gedeelte van het hout vervangen door (plexi) glas?

De jury heeft dan toch nog een stukje privacy en de mensen in de kantine kunnen niet letterlijk op het papier kijken.