Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
amkeVH schreef:Epsom vanaf € 237.50
Elegance vanaf € 250.-
Doncaster vanaf € 260.-
Cambridge zipper vanaf € 295.-
Hurlingham (nieuw of oud) vanaf € 310.-
Hurlingham veter/rits vanaf € 360.-
Outdoorlaars hoog vanaf € 229.95
Outdoorlaars laag vanaf € 199.95
Jophur vanaf € 105.-
dit zijn de standaard prijzen van lipica, kan natuurlijk duurder worden hoe meer eisen je hebt.
en anders kun je inderdaad bij QHP kijken, ik heb eerst de laarzen jildou gehad, deze zijn er tm maat 40
amkeVH schreef:kan ik je trouwens even wijzen op deze advertentie; http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =mympBuyer
ik zou deze eigenlijk overnemen, maar heb toch besloten om ze nieuw op maat te laten maken bij lipica, maar misschien iets voor jou? een klein beetje groter dan jou maat, maar dan kan je er evt nog een beetje ingroeien
. amkeVH schreef:ik weet niet precies wat de kuitmaat en hoogte van jildou zijn, maar toen ik die had had ik wel ongeveer dezelfde maten als jij dus je kunt ze eventjes een keertje ergens gaan passen.
edit; ik heb ze trouwens nog, dus ik kan ze morgen wel even opmeten voor je. evt mag je ze ook van me overnemen als je wilt en als de maten goed zijn, maar zijn wel duidelijk gebruikt, en ik denk dat jij op zoek bent naar best wel nieuwe laarzen
RedRoses schreef:amkeVH schreef:ik weet niet precies wat de kuitmaat en hoogte van jildou zijn, maar toen ik die had had ik wel ongeveer dezelfde maten als jij dus je kunt ze eventjes een keertje ergens gaan passen.
edit; ik heb ze trouwens nog, dus ik kan ze morgen wel even opmeten voor je. evt mag je ze ook van me overnemen als je wilt en als de maten goed zijn, maar zijn wel duidelijk gebruikt, en ik denk dat jij op zoek bent naar best wel nieuwe laarzen
Nee, hoeven niet heel nieuw te zijn. Gebruikerssporen prima, maar als ze nog maar wel netjes zijn. Kreukels ofzo horen erbij, zouden Ze hier binnen 3 weken ook hebben, haha. Voor een leuke prijs heb ik er echt geen moeite mee! Lief dat je het even wil opmeten morgen.
ze waren perfect. Helaaas RedRoses schreef:Gave laars, maar 285 kan ik niet betalen :/. Het is erg lastig, maar ik begin daarom maar vroeg aan mijn speurtocht. Ik ga in mei naar Ameland, is wel fijn als ik dan de laarzen al heb, en als het zo'n speurtocht is kan ik maar beter op tijd beginnen.
. Jodhpurs vind ik over het algemeen niet zo fijn, als ik er dan nog een paar jaar mee moet lopen, nee dat zie ik niet zitten haha. Naar Ameland kan ik misschien mijn oude synthetisch leren aandoen, maar die zijn maat 38... En de voet is iets te smal..