Rijlaarzen drama

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Re: Rijlaarzen drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:06

kan ik je trouwens even wijzen op deze advertentie; http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =mympBuyer
ik zou deze eigenlijk overnemen, maar heb toch besloten om ze nieuw op maat te laten maken bij lipica, maar misschien iets voor jou? een klein beetje groter dan jou maat, maar dan kan je er evt nog een beetje ingroeien

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 20:10

amkeVH schreef:
Epsom vanaf € 237.50
Elegance vanaf € 250.-
Doncaster vanaf € 260.-
Cambridge zipper vanaf € 295.-
Hurlingham (nieuw of oud) vanaf € 310.-
Hurlingham veter/rits vanaf € 360.-
Outdoorlaars hoog vanaf € 229.95
Outdoorlaars laag vanaf € 199.95
Jophur vanaf € 105.-

dit zijn de standaard prijzen van lipica, kan natuurlijk duurder worden hoe meer eisen je hebt.

en anders kun je inderdaad bij QHP kijken, ik heb eerst de laarzen jildou gehad, deze zijn er tm maat 40

Dan ga ik maar niet voor Lipica. Haha. Laarzen jildou, is dat kuitmaat 30/31? Met maat 40?:)

Edit: typefoutje.
Laatst bijgewerkt door RedRoses op 18-01-15 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 20:12

amkeVH schreef:
kan ik je trouwens even wijzen op deze advertentie; http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =mympBuyer
ik zou deze eigenlijk overnemen, maar heb toch besloten om ze nieuw op maat te laten maken bij lipica, maar misschien iets voor jou? een klein beetje groter dan jou maat, maar dan kan je er evt nog een beetje ingroeien

Ziet er goed uit. Vanaf achter zijn mijn benen 41, tot mijn knieholte... En die 53, dus dat word hem niet ben ik bang. Ik heb lastige benen :(.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:15

ik weet niet precies wat de kuitmaat en hoogte van jildou zijn, maar toen ik die had had ik wel ongeveer dezelfde maten als jij dus je kunt ze eventjes een keertje ergens gaan passen.

edit; ik heb ze trouwens nog, dus ik kan ze morgen wel even opmeten voor je. evt mag je ze ook van me overnemen als je wilt en als de maten goed zijn, maar zijn wel duidelijk gebruikt, en ik denk dat jij op zoek bent naar best wel nieuwe laarzen

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 20:19

amkeVH schreef:
ik weet niet precies wat de kuitmaat en hoogte van jildou zijn, maar toen ik die had had ik wel ongeveer dezelfde maten als jij dus je kunt ze eventjes een keertje ergens gaan passen.

edit; ik heb ze trouwens nog, dus ik kan ze morgen wel even opmeten voor je. evt mag je ze ook van me overnemen als je wilt en als de maten goed zijn, maar zijn wel duidelijk gebruikt, en ik denk dat jij op zoek bent naar best wel nieuwe laarzen

Nee, hoeven niet heel nieuw te zijn. Gebruikerssporen prima, maar als ze nog maar wel netjes zijn. Kreukels ofzo horen erbij, zouden Ze hier binnen 3 weken ook hebben, haha. Voor een leuke prijs heb ik er echt geen moeite mee! Lief dat je het even wil opmeten morgen. :)

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:21

RedRoses schreef:
amkeVH schreef:

Nee, hoeven niet heel nieuw te zijn. Gebruikerssporen prima, maar als ze nog maar wel netjes zijn. Kreukels ofzo horen erbij, zouden Ze hier binnen 3 weken ook hebben, haha. Voor een leuke prijs heb ik er echt geen moeite mee! Lief dat je het even wil opmeten morgen. :)

ja joh geen probleem! ik denk alleen dat je me er wel even aan moet herinneren via pb ofzo morgen anders ga ik het zeker vergeten haha :+

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 20:26

Hahaha zal ik doen!
Ik baal zo verschrikkelijk dat mijn oude rijlaarzen niet meer in maat 40 zijn... :( ze waren perfect. Helaaas

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:31

Ik heb hele fijna laarzen van QHP gehad voor €180, helaas zijn die ze nu na exact één jaar al bijna versleten :n

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 20:31

Ik heb fijne ervaringen met Mondini, ik hoop dat ze allemaal zo zijn, moet ik maar snel ook een keer daar kijken...

TessNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:13

Iedereen zegt dat DeNiro ook heel smal valt, alleen wel duur volgensmij.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:19

Ik heb maat 35 en kuitmaat 31/32 en lengte 45 volgens mij haha

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 07:16

RedRoses schreef:
Gave laars, maar 285 kan ik niet betalen :/. Het is erg lastig, maar ik begin daarom maar vroeg aan mijn speurtocht. Ik ga in mei naar Ameland, is wel fijn als ik dan de laarzen al heb, en als het zo'n speurtocht is kan ik maar beter op tijd beginnen.

Ga je op ponykamp op Ameland? Dan zijn jodhpurs met chaps vaak handiger. Vooral met de activiteiten als je niet op het paard zit.
Bedenk verder dat het zoute zand en zeewater erg slecht voor leer zijn. Beetje zonde om daar nieuwe laarzen mee te bederven.
Jiodhpurs met chapa heb je ook in veel soorten en maten, zit vast wel wat voor je tussen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:17

Kan je dan nie opzoek gaan naar een stel (tweedehands) rubberen rijlaarzen?

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 15:17

Nou ik heb ze daarna ook nodig, 3 x per week. En je rijdt niet door het water. :). Jodhpurs vind ik over het algemeen niet zo fijn, als ik er dan nog een paar jaar mee moet lopen, nee dat zie ik niet zitten haha. Naar Ameland kan ik misschien mijn oude synthetisch leren aandoen, maar die zijn maat 38... En de voet is iets te smal..

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 15:21

TessNero schreef:
Iedereen zegt dat DeNiro ook heel smal valt, alleen wel duur volgensmij.

Ik zie er 1 op marktplaats voor 200 euro, dat is wel leuk. :) en kuitmaat enzo klopt!

Annatje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 18:46

calf is kuitomtrek

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:01

Volgens mij heeft de niro tricolor vrij smalle kuiten bij xs :) Ligt alleen wel iets boven je budget, 280.