Man als ruiter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

branka16

Re: Man als ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 12:50

Aandachtstopic? :+

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:29

niks mis mee als je als vent zijnde op een paard stapt! het ziet er in verhouding soms grappig uit maar daar blijft het ook bij hahaha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:34

deb_tink schreef:
Ik vraag me af waarom TS dit niet vraagt aan zijn vriend, waarmee hij in een band speelt. Deze is ook net weer begonnen met paardrijden :) [VVDD] Paardrijdende jongens taboe? Nee, een droom die uitkomt!
Heeft "toevallig" dezelfde type foto's in zijn profiel, dezelfde uitnodiging " pb me voor een gezellig gesprek" en komen beide uit Alkmaar.

Ik kan het natuurlijk mis hebben en t ene sluit het andere niet uit, paardrijden is natuurlijk ook super leuk :D

Welkom TS

Complot denker :+

Gewoon naar een manege gaan en daar eens een proef les doen.

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:39

deb_tink schreef:
Ik vraag me af waarom TS dit niet vraagt aan zijn vriend, waarmee hij in een band speelt. Deze is ook net weer begonnen met paardrijden :) [VVDD] Paardrijdende jongens taboe? Nee, een droom die uitkomt!
Heeft "toevallig" dezelfde type foto's in zijn profiel, dezelfde uitnodiging " pb me voor een gezellig gesprek" en komen beide uit Alkmaar.

Ik kan het natuurlijk mis hebben en t ene sluit het andere niet uit, paardrijden is natuurlijk ook super leuk :D

Welkom TS

Wij zitten in een geheim comité om de gehele paardenwereld over te nemen. Laat die arme jongen zich voorstellen, haha. Ik ben alle verwijt berichten hier op bokt al gewend hoor :') .

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:37

DonRoubos schreef:
deb_tink schreef:

Welkom TS

Wij zitten in een geheim comité om de gehele paardenwereld over te nemen. Laat die arme jongen zich voorstellen, haha. Ik ben alle verwijt berichten hier op bokt al gewend hoor :') .

oliebol dat was het dus :') ik ga onderduiken :p

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:26

Ik ga binnenkort ook beginnen :):)