Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deb_tink schreef:Ik vraag me af waarom TS dit niet vraagt aan zijn vriend, waarmee hij in een band speelt. Deze is ook net weer begonnen met paardrijden[VVDD] Paardrijdende jongens taboe? Nee, een droom die uitkomt!
Heeft "toevallig" dezelfde type foto's in zijn profiel, dezelfde uitnodiging " pb me voor een gezellig gesprek" en komen beide uit Alkmaar.
Ik kan het natuurlijk mis hebben en t ene sluit het andere niet uit, paardrijden is natuurlijk ook super leuk![]()
Welkom TS

deb_tink schreef:Ik vraag me af waarom TS dit niet vraagt aan zijn vriend, waarmee hij in een band speelt. Deze is ook net weer begonnen met paardrijden[VVDD] Paardrijdende jongens taboe? Nee, een droom die uitkomt!
Heeft "toevallig" dezelfde type foto's in zijn profiel, dezelfde uitnodiging " pb me voor een gezellig gesprek" en komen beide uit Alkmaar.
Ik kan het natuurlijk mis hebben en t ene sluit het andere niet uit, paardrijden is natuurlijk ook super leuk![]()
Welkom TS
. DonRoubos schreef:deb_tink schreef:Ik vraag me af waarom TS dit niet vraagt aan zijn vriend, waarmee hij in een band speelt. Deze is ook net weer begonnen met paardrijden[VVDD] Paardrijdende jongens taboe? Nee, een droom die uitkomt!
Welkom TS
Wij zitten in een geheim comité om de gehele paardenwereld over te nemen. Laat die arme jongen zich voorstellen, haha. Ik ben alle verwijt berichten hier op bokt al gewend hoor.
ik ga onderduiken :p