Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meisje2000 schreef:Klinkt als twee oplichters die ik ken.
Die doen exact het zelfde bij mensen, (weet niet waar je vandaan komt)
Je hoeft het paard niet terug te nemen, een beetje te gek voor woorden, zij zijn na een half jaar uitgekeken op het paard en jij mag mag daar voor "boeten"
Als iedereen dat zou doen dan komt het niet goed....
Cayenne is mok of schimmel een verborgen gebrek, volgens mij niet en elk paard kan dat een keer krijgen maar om daar als nieuwe eigenaar geld voor te vragen gaat iets te ver vind ik
Ik heb haar aangeboden dat ik het paard terug wou nemen en dan voor haar verkopen tegen een bepaald bedrag (ik heb natuurlijk ook kosten) haar reactie was dat ik er geld aan wou verdienen
) flitzz schreef:Na een half jaar hebben de beste jongens geen poot meer om op te staan qua verborgen gebreken en of terug nemen/ kopen.. Ik snap dat je gevoel hierin misschien een beetje dubbel is. Maar als de relatie van de jongens over is, dat is dan jammer maar het paard is van hun dus zij horen hierin een oplossing te vinden voor het paard..
Maar wat zou jezelf willen zou je het paard terug willen hebben? Of zelf met bepaalde afspraken voor hun het paard willen rijden en dan verkopen of in ieder geval een andere geschikte plek te vinden?
Als een van de jongens het paard wil "doneren" aan de buurmeisjes prima probleem opgelost. Willen ze verkopen ook prima dan moeten ze het paard te koop gaan aanbieden. (Misschien willen ze het paard ook wel aan jou doneren mocht je daar open voor staan)
Heb het zelf ook meegemaakt 3 jarige onbeleerde merrie verkocht na 3 maanden kwam die meid erachter dat ze zwanger was en het paard toch wel wat dominant was (was gewaarschuwd) ik mocht het paard terug nemen. Voor nog meer geld dan wat zij betaald had want ze wou het stalgeld ook terug hebben...Ik heb haar aangeboden dat ik het paard terug wou nemen en dan voor haar verkopen tegen een bepaald bedrag (ik heb natuurlijk ook kosten) haar reactie was dat ik er geld aan wou verdienen