Goedkope mooie rijlaarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

faunty

Re: Goedkope mooie rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:19

De horka laklaarzen vind ik geweldig ! Alleen met kuit 46 kom ik er niet in , maar echt prachtige laarzen als je van lak en seass houd

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 19:22

sadekeshia schreef:
Misschien een stomme vraag maar hoe weet je je kuitomvang zo zeker?
Ik meette de mijne als 38 en ik zocht me ook rot.
Totdat ik een keer ging passen in een winkel en ik paste gewoon in een kuitmaat 36.. dit was een laars met rits..

Heb het net met een meetlat gemeten :+ . Maargoed, misschien is dat wat jij zegt ook wel waar. Ik weet alleen niet zo zeker of ze nog terug kunnen? Er zit immers korting op.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:27

ik heb ook 38, en kuitmaat 38. ik heb van divoza een paar laarzen heel zacht leer nooit blaren gehad. Hele fijne laarzen. zet ze binnenkort te koop want ik rij eigenlijk niet meer...

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:33

Hier ook Mondoni! Heb ze al zo'n 3 jaar en zijn nog perfect (op afgesleten kleur aan de binnenkant van m'n been na) en zitten heerlijk! Alleen geen warme tenen haha..

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:39

Ik heb zelf Mondoni rijlaarzen, zitten lekker en zijn betaalbaar. Heel veel verschillende soorten dus keuze zat. Ik ben zelf naar Divoza toegegaan en ze hebben me daar geholpen met de juiste maat.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:43

OneAndOnlyx schreef:
sadekeshia schreef:
Misschien een stomme vraag maar hoe weet je je kuitomvang zo zeker?
Ik meette de mijne als 38 en ik zocht me ook rot.
Totdat ik een keer ging passen in een winkel en ik paste gewoon in een kuitmaat 36.. dit was een laars met rits..

Heb het net met een meetlat gemeten :+ . Maargoed, misschien is dat wat jij zegt ook wel waar. Ik weet alleen niet zo zeker of ze nog terug kunnen? Er zit immers korting op.

bedoel je die op die site die ik stuurde?
volgens mij had ik destijds ergens gelezen dat dingen wel retour kunnen.. maar daar moet je me niet blind op vertrouwen :+

Auk1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:49

Mondoni heeft idd mooie, heb ze al een jaar en nog steeds mooi.
Qhp heeft ook wel fijne laarzen voor de prijs. +:)+

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:53

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:57

Ej lemoges €119
gaan hier al 4 jaar mee
Laatst bijgewerkt door Banyu op 05-01-15 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:58

Ik kan je aanraden om leren laarzen echt te gaan passen voor je ze koopt. Het zit/voelt best heel anders dan chaps en als de maten niet goed zijn is het vaak een verschrikking om mee te rijden. Medewerkers in de ruitersportzaak weten precies waar en hoe ze moeten meten en houden daarbij rekening met de leersoort en het type laars (meer/minder inzakken bijvoorbeeld). Soms voelen goed passende laarzen in eerste instantie helemaal niet prettig (en zou je ze dus misschien terugsturen als je ze besteld) terwijl het de perfecte maat is en je na het inlopen niet anders meer zou willen.

Verder zijn laarzen trouwens zeker niet warmer dan chaps. Als je snel koude voeten hebt kan het wel fijn zijn om er voor de winter een paar fijne thermolaarzen bij te nemen. Die zijn vaak niet zo heel duur (vanaf een paar tientjes) en wel lekker warm!

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:15

Je kan ook via marktplaats tweedehands laarzen kopen. Zo had ik een keer bijna nieuwe derby laarzen voor maar 50 euro. Misschien een goed idee voor jou.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 21:49

Ik heb inmiddels heerlijke laarzen van HKM gekocht voor maar 89 euro!(60 euro met alle korting die erop kwam). Binnenkort komen ze binnen, ik ben benieuwd!

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:50

Ik wilde net zeggen dat HKM mooie leren rijlaarzen heeft, maar ik zie dat je die al gekocht hebt :D welke heb je?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 21:50

0000 schreef:
Ik kan je aanraden om leren laarzen echt te gaan passen voor je ze koopt. Het zit/voelt best heel anders dan chaps en als de maten niet goed zijn is het vaak een verschrikking om mee te rijden. Medewerkers in de ruitersportzaak weten precies waar en hoe ze moeten meten en houden daarbij rekening met de leersoort en het type laars (meer/minder inzakken bijvoorbeeld). Soms voelen goed passende laarzen in eerste instantie helemaal niet prettig (en zou je ze dus misschien terugsturen als je ze besteld) terwijl het de perfecte maat is en je na het inlopen niet anders meer zou willen.

Verder zijn laarzen trouwens zeker niet warmer dan chaps. Als je snel koude voeten hebt kan het wel fijn zijn om er voor de winter een paar fijne thermolaarzen bij te nemen. Die zijn vaak niet zo heel duur (vanaf een paar tientjes) en wel lekker warm!

Ik heb onwijs lang thermo's gehad maar kwam er telkens maar met moeite in. Dan is het voor mij wel klaar haha.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 21:52

ReJo schreef:
Ik wilde net zeggen dat HKM mooie leren rijlaarzen heeft, maar ik zie dat je die al gekocht hebt :D welke heb je?

HKM New Fashion(Fahsion staat er op Agradi, zal wel een spelfout zijn :p)!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 21:52

Deze beauty's

Afbeelding

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:15

Die zijn ook leuk!
Ik heb zelf de valencia's, lopen en rijden ook heerlijk :) (lijken wel een beetje op die)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 22:18

ReJo schreef:
Die zijn ook leuk!
Ik heb zelf de valencia's, lopen en rijden ook heerlijk :) (lijken wel een beetje op die)

Zijn ook erg mooi! Maar die prijs |(

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:25

Deze heb ik eens besteld en ik heb ze ook direct weer teruggestuurd. Nog nooit laarzen met zo'n rare pasvorm gezien, veel ruimte aan weerszijden van de wreef waardoor er vouwen in kwamen. Ze vallen ook vrij klein. Hoop dat ze voor jou wel goed zijn. Ze zijn wel erg mooi :)

Edit: 2x quote verkloot :')
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 05-01-15 22:29, in het totaal 2 keer bewerkt

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 22:27

Kirsha schreef:
Deze heb ik eens besteld en ik heb ze ook direct weer teruggestuurd. Nog nooit laarzen met zo'n rare pasvorm gezien, veel ruimte aan weerszijden van de wreef waardoor er vouwen in kwamen. Ze vallen ook vrij klein. Hoop dat ze voor jou wel goed zijn. Ze zijn wel erg mooi :)

Ik ga het zien! Hopelijk komen er geen vouwen in want dat zou zonde zijn..

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:25

Horka. Mooie zwarte met witte zool en afwerking. Had ze vorig jaar voor nog geen €1000-,.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:27

xAntoinettex schreef:
Horka. Mooie zwarte met witte zool en afwerking. Had ze vorig jaar voor nog geen €1000-,.

Dat is wel heel goedkoop... :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:28

Die van mij zijn volgens mij ook van Horka en heb ze al zeker een jaar of 4 en er ligt nu zo'n laag stof op omdat ik ze niet lekker vindt lopen :$ En rij niet meer veel... Maar echt... (Ik ben dan wel zo'n muts, want met rijden zijn ze super fijn, maar dan meteen mijn laarzen uit doen, zit er nooit in... Dat vergeet ik dan altijd :$ het gevolg... Auw! :'))

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:36

Ik heb zelf de HKM spain. Toen via de Dunsborg gekocht in outlet online. Zitten ook perfect! Verder heeft bijv Decathlon ook leren laarzen vanaf 99,95€ voor best mooie prijs-kwaliteit verhouding. Zit 2jaar fabrieksgarantie op ook.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:30

Horka :).
Kwaliteit is beter dan van mondoni.