Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

anjaenrene schreef:Bij het KFPS moeten we het stamboekpapier afgeven bij opzegging. Hun houden het dan op het kantoor totdat iemand het paard weer aanmeld, die krijgt dan het papier met zijn naam erop. Het paspoort mag je houden. Ik zou zeggen, niet opsturen! Jij hebt het nodig bij controle. Laat ze het maar komen halen als het zo belangrijk is
anjaenrene schreef:Bij het KFPS moeten we het stamboekpapier afgeven bij opzegging. Hun houden het dan op het kantoor totdat iemand het paard weer aanmeld, die krijgt dan het papier met zijn naam erop. Het paspoort mag je houden. Ik zou zeggen, niet opsturen! Jij hebt het nodig bij controle. Laat ze het maar komen halen als het zo belangrijk is
miss_lizje schreef:XxDiandraxX schreef:Naam in het paspoort is geen eigendoms bewijs dus het maakt niet uit of daar je naam in staat of niet.
Maar waarom dan alles opsturen zodat het stamboek de naam eruit kan halen? Als het dan toch geen toegevoegde waarde heeft snap ik niet dat het stamboek dit wil.
XxDiandraxX schreef:miss_lizje schreef:Maar waarom dan alles opsturen zodat het stamboek de naam eruit kan halen? Als het dan toch geen toegevoegde waarde heeft snap ik niet dat het stamboek dit wil.
Voor de eigen administratie van het stamboek en in de hoop dat mensen daardoor besluiten om toch lid te blijven gok ik.
XxDiandraxX schreef:miss_lizje schreef:
Maar waarom dan alles opsturen zodat het stamboek de naam eruit kan halen? Als het dan toch geen toegevoegde waarde heeft snap ik niet dat het stamboek dit wil.
Voor de eigen administratie van het stamboek en in de hoop dat mensen daardoor besluiten om toch lid te blijven gok ik.

Nies_ schreef:Ze zijn daar niet helemaal goed hoor. Ik heb het paspoort ook niet opgestuurd, nooit wat van gehoord. Toen ik het ergens anders voor op moest sturen heb ik betaald voor aangetekend, maar dat vonden zij blijkbaar.ook niet nodig. Ik sta niet meer als eigenaar geregistreerd en de resultaten die mijn fjord gehaald heeft doen er schijnbaar ook niet meer toe.
Gewoon lekker je paspoort houden en blij zijn dat je niks meer met ze te maken hebt.
XxDiandraxX schreef:het stamboek wil mensen die geen lid meer zijn ook uitschrijven als zijnde eigenaar van het paard. wat ik overigens ook onterecht vind, je betaald er notabene voor. maar je ziet het ook op de site, paard van mijn pleegvader stond altijd op zijn naam. na het opzeggen van het lidmaatschap staat er nu als Onbekend als eigenaar terwijl het dier nooit is verkocht.
KootMiraDrum schreef:Citaat:Opzeggen van het lidmaatschap van onze vereniging moet voor 1 december van het kalenderjaar schriftelijk en evt. aangetekend bij ons binnen zijn, daarna ontvangt u een bevestiging van uw opzegging.
De paarden welke op uw naam staan en welke in uw bezit blijven kunnen dan alleen afgemeld worden als u het paardenpaspoort opstuurd, daarin wordt een aantekening van uw afmelding gemaakt en krijgt u het paspoort retour.
Je krijgt het paspoort dus terug.

XxDiandraxX schreef:Chintiar, dat willen ze nu dus voortaan wel doen. Mijn pleegvader is sinds een jaar geel lid meer, paard is nog steeds in zijn bezit maar op de site staat eigenaar onbekend. Wat ik dan nog het ergste vind is dat je daar wel 25euro voor betaald.