Ponyhof Aagtekerke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:27

Judass schreef:
Ik heb er zelf ook een paard vandaan. Ben er ook op kamp geweest toentertijd.

Ik zou er persoonlijk nooit meer naartoe gaan, en raad het ook zeker niet aan. Ik heb op het paard gereden in de zomer, we haalden hem 4 maanden later op, graatmager en onder de bijtwonden 8)7. Tevens bevestigde de zadelmaker/fysio een gekneusde schoft.
Maar wel de hoofdprijs betalen ;).
Pure geldwolven..

Idd Judass, alles om het geld daar. Vind het ook schandalig hoe de paarden daar staan en hoe veel ze rijden. En tijdens een les word er niet diervriendelijk les gegeven. Je krijgt op ponyhof aagtekerke vaak te horen dat als hij niet luistert dat je maar even slaat en trekt in zijn mond :n En veel singelwondjes en magere paarden.
Ook een beetje raar, dat ik is op de site bij ervaringsverslagen reageerde op iemand die vroeg hoe de paarden daar worden behandelt en je reageert wat negatief dat het gelijk word verwijdert... Ze willen alleen maar zo leuk mogelijk lijken om veel geld binnen te krijgen.
Op kamp moesten wij zelfs ons mobiel pakken en allemaal op woezel stemmen als leukste manege pony van nederland, zodat ze wonnen.. Beetje raar dat ze zo van alles willen winnen...
Ik ben er ook een aantal keer geweest, maar voor mij nooit meer!

@sky, gucci is helaas wel overleden door de bliksem dit jaar, op drie jarige leeftijd.....
Laatst bijgewerkt door LisaaSophie op 20-01-15 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:45

Jep jullie hebben gelijk, ik zei Gabbana ipv Gucci :)

EMMAL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 19:16

Stal doorstap ben ik pony gaan testen die er zeer mooi uitzag op de foto, maar in realiteit verwaarloosde pony was. Zeer onvriendelijk ook, raad ik niet aan!

Op ponyhof heb ik 8 kampen gedaan, super tevreden van de kampen maar toch opletten voor de prijs wnr je pony koopt. Ook kopen zij hun paarden zeer goedkoop aan dus opletten ook ivm verborgen gebreken! Wel een paar leuke pony's!

manon124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 21:42

Laat deze topic maar, ik heb een geweldig paardje gevonden ondertussen!! :o

meikelilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 21:26

ik ben een keer bij hun op ponykamp geweest het was super leuk er zijn hele leuke parden maar ze worden niet super goed verzorgd want super veel hebben singelwondjes enzo

kwita

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 21:37

judass zijn laaste zinnetje....heeft duidelijk een kern met waarheid, zoek verder....

kianne12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:43

Ik zou zelf nooit een winterstalling pony nemen. Ik rijd er nu eentje bij maar het is het geld niet waard

Het kost je al tussen de €150,00 en €300,00 voor de pony. Daar komt nog huur van tuig bij van €100,00 en €100,00 borg.
Ook moeten ze dan naar de hoefsmid en moeten de ijzers vernieuwd worden €100 ongeveer kwijt. En je moet de dierenarts keuring en paardentandarts zelf bekostigen.

Dat allemaal voor maar een half jaartje of 5 maanden. Dan kun je beter een eigen paard kopen dan zn duur lease paardje.

Dit is mijn mening......

mazarmalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:45

Ik ben er in het verleden 3 jaar op kamp geweest, alle paarden stonden toen voor een goed bod te koop. Paarden werden destijds (5 jaar terug) met veel liefde verzorgt en zagen er ook goed uit, paarden kregen in ieder geval genoeg aandacht van de ponykamp kinderen haha :D