Judass schreef:Ik heb er zelf ook een paard vandaan. Ben er ook op kamp geweest toentertijd.
Ik zou er persoonlijk nooit meer naartoe gaan, en raad het ook zeker niet aan. Ik heb op het paard gereden in de zomer, we haalden hem 4 maanden later op, graatmager en onder de bijtwonden. Tevens bevestigde de zadelmaker/fysio een gekneusde schoft.
Maar wel de hoofdprijs betalen.
Pure geldwolven..
Idd Judass, alles om het geld daar. Vind het ook schandalig hoe de paarden daar staan en hoe veel ze rijden. En tijdens een les word er niet diervriendelijk les gegeven. Je krijgt op ponyhof aagtekerke vaak te horen dat als hij niet luistert dat je maar even slaat en trekt in zijn mond
En veel singelwondjes en magere paarden.Ook een beetje raar, dat ik is op de site bij ervaringsverslagen reageerde op iemand die vroeg hoe de paarden daar worden behandelt en je reageert wat negatief dat het gelijk word verwijdert... Ze willen alleen maar zo leuk mogelijk lijken om veel geld binnen te krijgen.
Op kamp moesten wij zelfs ons mobiel pakken en allemaal op woezel stemmen als leukste manege pony van nederland, zodat ze wonnen.. Beetje raar dat ze zo van alles willen winnen...
Ik ben er ook een aantal keer geweest, maar voor mij nooit meer!
@sky, gucci is helaas wel overleden door de bliksem dit jaar, op drie jarige leeftijd.....
. Tevens bevestigde de zadelmaker/fysio een gekneusde schoft.
.