Zal mijn paard mij na een jaar nog herkennen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annibel

Re: Zal mijn paard mij na een jaar nog herkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:24

Mijn moeder heeft vroeger samen met haar vriend een manege gehad, helaas gingen ze uit elkaar en is de manege inclusief pony's verkocht.
Mijn moeder wist niet waar de pony's terecht waren gekomen tot we ruim 25 jaar later bij de Paardenkamp in Soest kwamen.
Daar stond een van de pony's van manege vroeger, Nanda een lieve palomino Welsh. Ze had mijn moeder dus ook ruim 25 jaar niet gezien, m'n moeder riep en ze kwam naar haar toe.. Dat was echt kippenvel!!
Die meneer van de Paardenkamp vertelde dat ze dit bij andere mensen nooit deed.

Dus het kan goed zijn dat je paardje je na 2 jaar nog wel herkend! :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:42

TS, ik ben er zeker van dat je paardje jou nog herkent na een jaar, mits jullie een super goede band hadden. Ik heb mijn paardje zelfs langer niet gezien en zij kwam nog net zo enthousiast naar me toe gerend als toen ze nog van mij was. Ik gebruikte altijd een bepaalde fluittoon en toen ik die liet horen, ging haar hoofd omhoog en kwam ze naar het hek rennen. Ze was de eerste paar minuten niet meer bij me weg te slaan, wat ik als zeer bijzonder heb ervaren. Gelukkig waren er toen meerdere mensen bij, anders hadden waarschijnlijk weinig mensen me geloofd (op degenen na die wisten wat voor een band ik met haar had/heb). Helaas kan ik het niet (meer) betalen, maar wat zou ik haar nog graag bij me hebben. Dus als je de kans hebt, doe het dan! ;)