Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chelsea1691 schreef:Ingevuld!
Sorry als ik eroverheen heb gelezen,
Heeft het verder nog een onderzoeksdoel of gewoon puur kijken wat de gemiddelden zijn?
Jets schreef:Chelsea1691 schreef:Ingevuld!
Sorry als ik eroverheen heb gelezen,
Heeft het verder nog een onderzoeksdoel of gewoon puur kijken wat de gemiddelden zijn?
'Sorry, ik had over je vraag heen gelezen!
Het verslag gaat over de beste manier van het vervoeren van een paard en de fysieke en fysiologische gevolgen. Daarbij kijken we ook naar de manier van vervoeren op dit moment
davinci2412 schreef:Daar gaat de enquete niet om. Met de enquete willen wij bekijken hoe mensen op dit moment hun paard vervoeren. Daarnaast zijn er geen onderzoeken die bewijzen dat het paard het liefst met hun kont naar de rijrichting staan of het liefst schuin vervoert worden. Ons verslag gaat over de fysieke en fysiologische gevolgen van transport. Uiteindelijk zal daar een conclusie uit komen over wat voor paarden fysiek en fysiologisch gezien de beste manier is. Dit moet wetenschappelijk onderbouwd worden
). We moeten het half januari af hebben en presenteren. We gebruiken dus alleen literatuur en een enquete. Het is officieel ook een literatuuronderzoek.