Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
onpaard schreef:Shenavallie schreef:Pijn tijdens belasting hoeft niet per definitie uit de rug te komen. Het kan ook in de benen zitten of misschien zit er een velletje dubbel bij de singel, etc.. Een paard bokt nooit om te testen, altijd met een reden: lichamelijk ongemak.
Niet helemaal mee eens. Sommige paarden bokken omdat ze jolig zijn. Maar dat lijkt me niet in dit geval.

Dorine92 schreef:Voordat iedereen gaat roepen dat je er allerlei peuten en paten, da en zadelpasser bij moet halen.. Probeer eens op stem. Wie weet is ie wel menpony geweest. Heb een keer zo'n zelfde probleem op die manier opgelost
Shenavallie schreef:Batlow schreef:Nou mijn 3-jarige wordt beleerd, ik weet echt wel waarom hij bokt en dat zal niet zijn omdat zijn velletje dubbel zit oid
Uit een andere reactie van TS is duidelijk dat het hier niet om een 3-jarige gaat die nog beleerd moet worden.
Batlow schreef:Nee maar dat elk paard bokt door lichamelijk toedoen is onzin, dat zeg jij namelijk. dus 3 jaar of niet, een paard bokt echt niet alleen bij lichamelijke 'beperkingen'
Bizzybijtje schreef:Maar het is zaak eerst uit te sluiten dat het een lichamelijk probleem is. Anders is het wel erg onvriendelijk en oneerlijk om het er eerst maar uit te "slaan"....
Dus weet niet precies wat je nou wil zeggen met je post. Bizzybijtje schreef:Het is ieders mening dat paarden niet alleen uit lichamelijk ongemak bokken.Dus weet niet precies wat je nou wil zeggen met je post.
dus om ts te informeren dat dat niet zo hoeft te zijn en dat dat inderdaad ieders mening is maar niet zomaar iets moet aan nemen, ook van mij niet. Dat probeer ik zo'n beetje te zeggen, was op zich niet zo moeilijk toch