Als ik écht iets nodig heb ga ik meestal naar van Eijs in Geleen met mijn moeder Als ik gewoon zin heb in iets nieuws bestel ik meestal via Divoza want mijn moeder vindt dat onzin
XxMariellexX
Geplaatst: 20-12-14 14:22
Ik koop echt heel veel bij ooteman zo goed als altijd op voorraad en snelle levering na 2 dagen vaak al in huis!
SavannahNx
Geplaatst: 21-12-14 19:44
horZe.com Duitse website, echt topkwaliteit.
Mand
Geplaatst: 21-12-14 19:45
Bij de paardenschuur Is van vrienden van mijn vader dus net zo makkelijk.
Ik kocht altijd spullen bij het winkeltje van onze stal, als daar niets te vinden was hadden wij een winkeltje in de stad of iets verder rijden naar Pegasus..
Ik heb zowel de kleding van dochter als mezelf bij decathlon gekocht. Voor nu bevalt het nog. Maar ik kan me voor stellen dat mensen die veel meer rijden hogere eisen aan de kleding stellen.
Altijd bij Van Rijs in Zevenhuizen, super leuke kleding en altijd de nieuwste collecties in de schappen. Vriendelijk personeel wat je graag helpt!
Heel soms bij Divoza maar dan moet ik echt tegen iets leuks aanlopen, maar ga daar niet heen om eens even lekker 'kleding te shoppen' dan ga ik echt specifiek naar Van Rijs!
Alles wat ik van het EJ-merk koop, is bij mij altijd kei snel stuk (Geen idee hoe... maar tis dat EJ meer in de buurt zit en ik er zo langs ben gereden... maar rij liever 30 km verder... want echt... (of het ligt gewoon aan mij Zie op stal genoeg mensen met dekens van EJ etc. die lang meegaan... Mijn pony heeft iets tegen EJ? (Divoza vindt ie dan weer wel ok maar dat moet ik altijd bestellen en dat doe ik bij kleding dus nooit :p)