Jury leden : BEDANKT

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JeaDH

Re: Jury leden : BEDANKT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:31

Leuk! mee eens, inderdaad, BEDANKT!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 19:59

Wil je een winstpunt ofzo?

Geintje :D Leuk intiatief!! :j

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:43

Ik ben de vrijwilligers en jury's die mijn wedstrijden mogelijk maken oneindig dankbaar! Kanjers, bedankt dat jullie er steeds maar weer staan (en zitten) :D

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:45

Dank je wel :)

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:48

ik ga zaterdag voor het eerst schrijven bij een springwedstrijd. Ik hoop dat de jury me een beetje helpt.....

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:53

Hartstikke leuk ! Zowel als ruiter als jury ! Vanuit mij dus ook bedankt en dankjewel !

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:59

Leuk als Jurylid: Dank je wel.
Als ruiter: hier sluit ik mij bij aan.

anke_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:17

mee eens! :j

moet eerlijk bekennen dat ik vroeger dacht dat het soms aan de jury lag. nu film ik elke proef en vind ik vaak dat de jury nog lief is voor mij :+ ! dus bij deze wil ik ook me excuses aan bieden, aan de jury's, waar ik ooit niet mee eens ben geweest!

want jullie kunnen genieten van een goede proef! maar soms ook af vragen wat iemand doet :?

heel veel dank _/-\o_

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:30

Heel goed dat je de proeven filmt! Dat zouden veel meer ruiters moeten doen. Het beeld is vaak heel anders dan het gevoel. Ik adviseer het ruiters ook vaak als ze zelf geen idee hadden dat het zo slecht ging. Dat ze niet weten waarom ze zulke lage punten reden. Dan vraag ik altijd of ze les hebben en als advies geef ik mee dat ze de proeven eens moeten laten filmen.
Veel ruiters hebben echt een gebrek aan zelfreflectie.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:34

Cayenne schreef:
Vrijwillig? Er wordt toch gewoon voor betaald?
Maar leuk initiatief hoor.
20 Euro voor 4 uur, dat noem ik vrijwilligerswerk!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:31

Wat een lief topic!! :D +:)+

Ook van mij aan alle vrijwilligers en juryleden die elke wedstrijd weer mogelijk waren BEDANKT! :*

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:03

Erg leuk om zo'n bericht eens te lezen! Attent van je, bedankt.

Mypegasuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:22

Dat is aardig!
Ik ben ook jury en wat is het leuk als ruiters na afloop naar je toe komen om hun proef te evalueren zowel bij goede punten als bij mindere. En wat kan ik genieten van lieve mensen van een vereniging.
Zaterdag nog kreeg ik heerlijke verse soep met brood, met liefde gemaakt.
Ik wil graag ruiters blij maken en probeer altijd positief en motiverende feedback te geven.
Laatst een ruiter aangesproken dat haar paard onzuiver liep en dat hier misschien naar gekeken moet worden.
Vader werd boos en zij dat zij het vaker hadden gehoord, maar dat het door spanning van het paard kwam en meisje in tranen.
Vond dat echt even lastig.
Maar ik vind het al met al super om te doen!

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:51

Wat hebben jullie het soms zwaar te verduren, dus ook van deze kant: Bedankt!

Als wedstrijdsecretariaat proberen wij jullie wel altijd te verwennen met drinken en eten en onze welbekende verse Duitse taarten! :D Leuk is het dan om te merken dat jury's ook graag terug komen. Er wordt bij ons ook rekening gehouden met de lengte van de startlijst en altijd een pauze ingelast. Vinden wij niet meer dan normaal en het minste wat je terug kunt doen voor alle jury leden!

Ook ik ben het niet altijd eens met de jury, maar als het dan nog kan worden nabesproken ervaar ik dat als erg prettig. Mits jury's ook openstaan voor hetgeen de ruiter aangeeft.

Toppie guys! Nogmaals bedankt!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:01

Suzanne F. schreef:
Heel goed dat je de proeven filmt! Dat zouden veel meer ruiters moeten doen. Het beeld is vaak heel anders dan het gevoel. Ik adviseer het ruiters ook vaak als ze zelf geen idee hadden dat het zo slecht ging. Dat ze niet weten waarom ze zulke lage punten reden. Dan vraag ik altijd of ze les hebben en als advies geef ik mee dat ze de proeven eens moeten laten filmen.
Veel ruiters hebben echt een gebrek aan zelfreflectie.

Ik film de proeven meestal maar mijn dochter heeft eerder het tegenovergestelde. Zij is altijd van mening dat haar proeven veel slechter zijn dan de jury vond :D

Maar het is inderdaad heel fijn dat er zoveel mensen zich inzetten voor de wedstrijdsport. Niet alleen de jury maar ook de schrijvers, de mensen op het secretariaat, de parcoursbouwers, de verkeersregelaars en noem maar op. We hebben zelf wedstrijden georganiseerd maar daar gaat zo enorm veel tijd in zitten.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:37

Duitse taarten L_isanne? Waar is dat??? :P

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:49

Dinxperlo (Gelderland, Achterhoek, tegen de Duitse grens)! :D
We staan alom bekend als 'het taartenconcours' hahaha. Meer dan 40 overheerlijke versgebakken Duitse taarten die het weekend worden verkocht en aan de juryleden worden aangeboden. Daarnaast krijgen ze ook altijd versgemaakte soep (goed gevulde maaltijdsoep met van alles en nog wat). Denk dat de juryleden bij ons wat dat betreft absoluut niet mogen klagen! :P
Jullie zijn van harte welkom haha. Ik ben degene die de jury's regelt dus als jullie op 16/17 mei nog niks te doen hebben... :+

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:13

Ik vrees dat je me te duur zal vinden qua kilometers...

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:36

Ja dat is wel een beetje uit de richting..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 10:43

Wat een leuk topic en ondanks dat het een paar weken stil ligt wil ik het graag een schop naar boven geven.

Ik ben juryleden enorm dankbaar dat ze hun tijd voor ons vrij willen maken. Net als wedstrijdsecretariaten overigens want dat is ook iets waar genoeg over geklaagd wordt.
Natuurlijk zijn er juryleden die beter in hun vak zijn dan andere, dat lijkt me ook niet meer dan logisch maar ik ga er wel vanuit dat iedereen die daar zit naar eer en geweten zit te jureren.
Dat iemand met regelmaat de moeite neemt om een vrije dag daaraan op te offeren waardeer ik enorm. En hoe er af en toe over juryleden gesproken wordt vind ik schandalig.

De afgelopen jaren heb ik eigenlijk maar 1x klachten gehad over een jury. Die kwam ten eerste na aanvang van de rubriek pas aan en ik moest als eerste starten waardoor ik geen idee had wanneer ik de ring in zou moeten. Daarnaast zal ze volledig met haar hoofd in haar tas naar spullen te zoeken tijdens mijn proef. Super fijn dat ze mijn extra wissels en andere fouten niet zag maar het is niet waar je voor komt.

Verder ben ik altijd blij met veel commentaar en ook met het feit dat de meeste juryleden aan het einde van de rubriek beschikbaar zijn voor een praatje en vragen. Wel vind ik het jammer dat het in de basis zowel bij de juryleden als de ruiters minder gebruikelijk is om dat te doen.

Zelf zie ik jureren nog niet zo zitten maar probeer mijn steentje bij te dragen door beschikbaar te zijn om mee te rijden tijdens jurycursussen.

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 10:47

Helemaal mee eens!

Mensen kunnen over het algemeen heel makkelijk kritiek geven maar zijn niet zo van de complimenten.

Mijn zusje is jury. Zelf doe ik het secretariaat. Hierdoor zie ik veel werk van jury's voorbij komen. Over het algemeen vind ik dat juryleden het niet altijd makkelijk hebben. Alhoewel ik ook juryleden ken met een hoop noten op hun zang! :(

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 10:50

L_isanne schreef:
We staan alom bekend als 'het taartenconcours' hahaha. Meer dan 40 overheerlijke versgebakken Duitse taarten die het weekend worden verkocht en aan de juryleden worden aangeboden. Daarnaast krijgen ze ook altijd versgemaakte soep (goed gevulde maaltijdsoep met van alles en nog wat). Denk dat de juryleden bij ons wat dat betreft absoluut niet mogen klagen! :P
Jullie zijn van harte welkom haha. Ik ben degene die de jury's regelt dus als jullie op 16/17 mei nog niks te doen hebben... :+

Haha :D Wij gingen ook graag naar jullie concours vanwege de taarten en als je tegen iemandzegt dat je moet starten in dinxper zegt men: ooooh de taartenwedstrijd ^^

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:31

eenitraM schreef:
L_isanne schreef:

Haha :D Wij gingen ook graag naar jullie concours vanwege de taarten en als je tegen iemandzegt dat je moet starten in dinxper zegt men: ooooh de taartenwedstrijd ^^

Haha, dat bedoel ik! :D