Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leuk intiatief!!
! dus bij deze wil ik ook me excuses aan bieden, aan de jury's, waar ik ooit niet mee eens ben geweest!
Leuk is het dan om te merken dat jury's ook graag terug komen. Er wordt bij ons ook rekening gehouden met de lengte van de startlijst en altijd een pauze ingelast. Vinden wij niet meer dan normaal en het minste wat je terug kunt doen voor alle jury leden!Suzanne F. schreef:Heel goed dat je de proeven filmt! Dat zouden veel meer ruiters moeten doen. Het beeld is vaak heel anders dan het gevoel. Ik adviseer het ruiters ook vaak als ze zelf geen idee hadden dat het zo slecht ging. Dat ze niet weten waarom ze zulke lage punten reden. Dan vraag ik altijd of ze les hebben en als advies geef ik mee dat ze de proeven eens moeten laten filmen.
Veel ruiters hebben echt een gebrek aan zelfreflectie.
L_isanne schreef:Dinxperlo (Gelderland, Achterhoek, tegen de Duitse grens)!![]()
We staan alom bekend als 'het taartenconcours' hahaha. Meer dan 40 overheerlijke versgebakken Duitse taarten die het weekend worden verkocht en aan de juryleden worden aangeboden. Daarnaast krijgen ze ook altijd versgemaakte soep (goed gevulde maaltijdsoep met van alles en nog wat). Denk dat de juryleden bij ons wat dat betreft absoluut niet mogen klagen!![]()
Jullie zijn van harte welkom haha. Ik ben degene die de jury's regelt dus als jullie op 16/17 mei nog niks te doen hebben...
Wij gingen ook graag naar jullie concours vanwege de taarten en als je tegen iemandzegt dat je moet starten in dinxper zegt men: ooooh de taartenwedstrijd ^^ eenitraM schreef:L_isanne schreef:Dinxperlo (Gelderland, Achterhoek, tegen de Duitse grens)!![]()
We staan alom bekend als 'het taartenconcours' hahaha. Meer dan 40 overheerlijke versgebakken Duitse taarten die het weekend worden verkocht en aan de juryleden worden aangeboden. Daarnaast krijgen ze ook altijd versgemaakte soep (goed gevulde maaltijdsoep met van alles en nog wat). Denk dat de juryleden bij ons wat dat betreft absoluut niet mogen klagen!![]()
Jullie zijn van harte welkom haha. Ik ben degene die de jury's regelt dus als jullie op 16/17 mei nog niks te doen hebben...
HahaWij gingen ook graag naar jullie concours vanwege de taarten en als je tegen iemandzegt dat je moet starten in dinxper zegt men: ooooh de taartenwedstrijd ^^