Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) maar de volgende bdag toch mooi gaan lessen met paardlief terwijl ik volgens de dokter bankrust moest houden en met krukken lopen.. hele voel strak ingetaped en gaan! Na half uur maar gezegd dat t eigenlijk niet zo goed voelde en toen heeft mn instructrice hem verder gereden

.
. Het erop klimmen was best een uitdaging, was linkervoet, dus kon niet normaal opstappen. Wel met zadel gereden, links uit de beugel en rechterbeugel zo achterlijk lang dat ik wel nog net soort van kon lichtrijden en nog enigszins recht zat. 

maar rond hobbelen zonder beugels was wel erg leuk!
TrIjNiE__ schreef:goldenarrow schreef:
Ik heb hetzelfdegehad en reed toen wel gewoon paard en had nergens last van! En daarbij mocht ik dat ook van mijn oh zo knappe dokter
Nu ben ik eraan geopereerd en wacht ik braaf 5 maanden, ik wil niet nog eens die hel van de eerste weken na de operatie meemaken. Ik zit aan 3,5 maanden![]()
Eigenaresse van mijn verzorgpaarden heeft ooit dezelfde operatie gehad en zat er na 6 weken al weer opToen liep ik net weer normaal
Aangezien ik na 5 minuten lopen al pijn heb, ga ik voorlopig nog niet op een paard zitten hoor. Al moet stappen best lukkenMaar ik wordt er morgen aan geopereerd, dus dan zien we wel hoe snel ik herstel.
Annem84 schreef:Ach ik ben 30 en doe nog steeds dingen die niet verstandig zijn zoals te snel weer paardrijden haha
yeah right, het leek mij logischer sat het lag aan al die stallen die ik uitmestte maar daar heb ik wijselijk mijn mond over gehouden aangezien zijn enige advies niet belasten was.
)