Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cerastes schreef:Ik zou eigenlijk eerst bij haar langs gaan om de boel te bekijken enzo, maar door omstandigheden kon dat helaas niet.
Afijn, ik heb met haar wat heen er weer gemaild en ze wou mijn merrie echt voor haarzelf.
. Als jij het belangrijk vindt om zelf te zien waar je paard terecht komt, dan ga je kijken. Kon dat vorige week niet? Nou, dan zet je wat dingen opzij afhankelijk van hoe belangrijk je het vindt. Of je stelt het bezoek en de verkoop uit tot de datum dat je wél kunt. Maarja dat kost geld hè, want dan moet je langer stalling betalen en je hebt kans dat de koper afhaakt. Nou, zó belangrijk vond jij het dus om er alles aan te doen om je paard een goed huisje te bezorgen
. Is allemaal niet erg hoor dat je het zo gedaan hebt, maar ga dan niet achteraf klagen dat je paard in de handel is gekomen
.NiFallor schreef:Wat een 'ach en wee' weer.Cerastes schreef:Ik zou eigenlijk eerst bij haar langs gaan om de boel te bekijken enzo, maar door omstandigheden kon dat helaas niet.
Afijn, ik heb met haar wat heen er weer gemaild en ze wou mijn merrie echt voor haarzelf.
Sorry alvast voor de botte reactie, maar hou toch alsjeblieft op zeg. Als jij het belangrijk vindt om zelf te zien waar je paard terecht komt, dan ga je kijken. Kon dat vorige week niet? Nou, dan zet je wat dingen opzij afhankelijk van hoe belangrijk je het vindt. Of je stelt het bezoek en de verkoop uit tot de datum dat je wél kunt. Maarja dat kost geld hè, want dan moet je langer stalling betalen en je hebt kans dat de koper afhaakt. Nou, zó belangrijk vond jij het dus om er alles aan te doen om je paard een goed huisje te bezorgen
. Is allemaal niet erg hoor dat je het zo gedaan hebt, maar ga dan niet achteraf klagen dat je paard in de handel is gekomen
.
En in een contract zetten dat ze niet direct doorverkocht mag worden oid is niet rechtsgeldig, dus dat is het papier waarop het geschreven is niet waard. Vóór de verkoop kun je alles op alles zetten om je paard een zo goed mogelijk huisje te vinden (en dan moet je er dus ook wat voor over hebben), daarna is het gewoon gezeur en geklaag. Mosterd na de maaltijd.

Cerastes schreef:en nu staat ze dus voor het 3 dubbele op Marktplaats!!
en als niemand dat bedrag wil betalen fijn zelf mee aan de slag. Zie deze link: klik
. Als je zekerheid wil hebben over wat je er met je paard gebeurd als hij je erf verlaat, moet hij het onder een zeil verlaten. Alle andere manieren geven je altijd kans dat mensen iets anders doen dan ze beloven, hoe mooi blauw hun ogen ook zijn.Cerastes schreef:Dat ik zei dat ze verkocht mocht worden was om een reactie uit te lokken om te kijken of dat haar bedoeling was...
En ze zei dat dat zeker niet het geval was... en dat doet ze nu dus wel... DAT vind ik erg...
max66 schreef:ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw plannetje.. Volgens mij is verkocht gewoon verkocht, dus behalve terugkopen zou ik het niet weten