Veel sucses met je keuze en ik hoop dat de aankoop van je paardje goed verloopt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
speurneusc schreef:marktplaats is 99% computer werk, kan best zijn dat ze de advertentie/account heeft verwijderd omdat jij hem zo goed als gekocht hebt.
BokitoZ schreef:EsmeeArrow schreef:Wel weer lekker dan dat je aankoop van je paardje zo verloopt
Ja ik baal als een stekker beest zelf was niets mis mee ...
Hoop voor je dat alles goed gaat en je lekker lang van je paardje kan genieten Albert schreef:Paard is dus niets mis mee, je hebt alle gegevens van de verkoper, je gaat pas betalen bij afhalen.
Wat zou er dan mis kunnen gaan?
Het is niet zo dat je geld gaat overmaken naar een onbekende voor bijvoorbeeld een I Phone.
Duhelo schreef:Ts: je vraagt om tips. Iedereen geeft aan dat je best eens belt naar MP. Je zoekt uitvluchten om dat niet te doen. Waarom?
Het is simpel, bel naar MP voor uitleg. Of ga vanmiddag gewoon dat paard ophalen. Ga niet alleen,laat mensen weten waar je bent, en dan kan er niks misgaan
BokitoZ schreef:Albert schreef:Paard is dus niets mis mee, je hebt alle gegevens van de verkoper, je gaat pas betalen bij afhalen.
Wat zou er dan mis kunnen gaan?
Het is niet zo dat je geld gaat overmaken naar een onbekende voor bijvoorbeeld een I Phone.
Inprincipe wel als ze daar eerlijk over geweest zijn.. Heb het woonadres want ze heeft haar stal aan huis..
Maja je hoort tegenwoordig zulke rare dingen
BokitoZ schreef:Duhelo schreef:Ts: je vraagt om tips. Iedereen geeft aan dat je best eens belt naar MP. Je zoekt uitvluchten om dat niet te doen. Waarom?
Het is simpel, bel naar MP voor uitleg. Of ga vanmiddag gewoon dat paard ophalen. Ga niet alleen,laat mensen weten waar je bent, en dan kan er niks misgaan
Waar zie jij dat ik uitvluchten zoek dan?
En zoals je kon lezen heb ik mp al gemailt want kan nergens een telefoon nummer vinden.