Nieuwe regels voor buitenrijden wellicht betalen voor gebied

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 09:43

Tja ik rijd al op de openbare weg... Geen bos met ruiterpad in de buurt hier }:0
Maar toen ik nog op een andere stal stond waar wel een paar ruiterpaden in de buurt waren, waren die paden ze slecht met het weer van nu zakten de paarden er tot hun knieën in weg... En dan vinden ze het raar als je dan maar op het fietspad rijd.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 09:52

ik heb er best jaarlijks 100 tot 150 euro voor over om OVERAL te mogen rijden, want paard en ik zwerven door heel Nederland rond om ergens te gaan rijden, voor elke gebied een penning, pas of kaartje te moeten kopen zie ik niet zitten dan is de lol van het rijden er zo af.

btw ik rij alleen maar buiten

TurboTinker

Re: Nieuwe regels voor buitenrijden wellicht betalen voor gebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 09:56

Ik heb het er ook voor over, maar niet per gebied 100 euro per jaar. De treek is groot, naar wil je over steken naar soest heb je een pint van 3 penningen. Soestduinen, de kaart van soest naar lage vuusche.en bij blaricum weer een andere.

LesleyElise2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:43

Halloo,
Ik heb een falabella en ik heb een vraag... mag je met een falabella over de wandel paden in het bos of moet je over de ruiterpaden. Want het zijn toch huisdieren?? :)

I_love_you12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:51

Ik loop altijd gewoon over de ruiterpaden met mijn falabella.
Vind ik toch wel netjes aangezien het een paard is.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 16:54

Je moet gewoon over de ruiterpaden, hier kost het 90€ als de boswachter je betrapt..