Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.KoudbloedKim schreef:Ben ik de enige die het niet raar vind dat leren laarzen niet waterdicht zijn?
Tenzij ze inderdaad speciale voering hebben.
Het staat ook gewoon bij de omschrijving, dus eigenlijk is het een beetje je eigen schuld.
En de tip om rubberen laarzen te dragen vind ik ook niet vreemd.
LadyMadonna schreef:Rustig maar...[naam] schreef:Ben ik de enige die het niet raar vind dat leren laarzen niet waterdicht zijn?
Het staat ook gewoon bij de omschrijving, dus eigenlijk is het een beetje je eigen schuld.
Als ik ze online had gekocht had ik het kunnen zien, ik heb ze echter in de winkel gekocht en daar staat niks bij.
Zoals ik eerder meld heb ik dit model al twee x gehad en nooit problemen gehas. Ga er met de hond de griend in en al. In mijn ogen moet dat gewoon kunnen. Wat doe je anders met OUTDOOR laarzen? Op de bank zitten?
Het was geen aanval.
En nu een paar stappen door de modder en dan krijg je dit.... KoudbloedKim schreef:Ben ik de enige die het niet raar vind dat leren laarzen niet waterdicht zijn?
CoRiNa1983 schreef:KoudbloedKim schreef:Ben ik de enige die het niet raar vind dat leren laarzen niet waterdicht zijn?
Dat leer niet waterdicht is is niet gek. Leer is een huid en een huid is nooit waterdicht. Waterafstotend word het omdat je ze poets met vettige schoenpoets.