Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lis_Ol schreef:Mijn paard heet max, maar ik vond dat geen leuke naam voor op wedstrijd.
dus daar heet hij nu Mexwell
Ik zou bij jou paard gewoon ze naam zo laten, is een leuke naam!

)

Larissajulia schreef:Ik zou de naam van jouw paard gewoon zo houden
Ik zit er zelf ook over na te denken... Ik rijd nog geen wedstrijden, want mijn 4 jarige merrie heb ik nog niet eens een jaar onder het zadel, maar ze heet Old Avenue's Larissa. Ik weet niet of ik het voluit moet doen of gewoon Larissa. Tips?
En van TS zou ik zelf ook zo laten, is van zichzelf al een mooie naam. Dus waarom veranderen?
SaskiaKa schreef:Het hele fenomeen "wedstrijdnaam" vind ik eerlijk gezegd nogal raar... Je paard heeft een naam en dat is het. Ik ga mezelf ook niet ineens Assepoester noemen omdat dat zo leuk klinkt door de speaker....

Nicksel schreef:Larissajulia schreef:Ik zou de naam van jouw paard gewoon zo houden
Ik zit er zelf ook over na te denken... Ik rijd nog geen wedstrijden, want mijn 4 jarige merrie heb ik nog niet eens een jaar onder het zadel, maar ze heet Old Avenue's Larissa. Ik weet niet of ik het voluit moet doen of gewoon Larissa. Tips?
Vind m voluit erg mooiEn van TS zou ik zelf ook zo laten, is van zichzelf al een mooie naam. Dus waarom veranderen?
Zelf ook even een vraagje, Paard heeft als stalnaam Chichi, maar stamboek is Enchilada Mexicana. Wat zouden jullie kiezen/ er vanmaken?
\