Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
Shirley schreef:Vind het ook heel jammer voor je
Je bent nu tegen iets aangelopen wat je eigenlijk helemaal niet had willen vinden![]()
Denk dat een goed gesprek sowieso niet verkeerd is...en soms mag je ook weleens voor jezelf kiezen als het echt belangrijk voor je is!
Sterkte!
Balou_k schreef:Iets wat ik maanden niet heb durven uitspreken, maar waar jij een topic over opent..
20 maart heb ik mijn allerliefste Dakota in laten slapen, ik kocht een merrie die drachtig bleek te zijn, zij is gedekt op 22 maart.
Her veulen wat er uit is gekomen is precies mijn Dakota. Hetzelfde ondernemende voor de wereld niet bang karakter, stoer en vriendelijk. Gericht op elk mens, dusdanig dat het leuker is om de wei uit te rennen richting mens dan bij mama te blijven.
Ik zie haar als Belle, maar ik vind veel terug van mijn vorige pony. En dat is een mooie rustgevende gedachte.
Shirley schreef:En waar is hij dan precies bang voor?
Dat het je teveel tijd gaat kosten?
Dat hij het ten koste gaat van je gezin?
Of dat je het emotioneel niet aan zou kunnen als er ook iets naars met dit paardje zou gebeuren?
Ik vind het nogal wat om je partner een dergelijk belangrijk iets te willen ontnemen of ontzeggen, denk dat ik het hem kwalijk zou blijven nemen en het laatste woord zou hier zeker nog niet over gezegd zijn...
Nou ben ik ook wel een beetje een doordouwer, hoor, als ik iets wil ( en het kan! ) dan doe ik het ook