lange zweep bij springwedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nathalj

Re: lange zweep bij springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:48

volgensmij mag je idd geen dressuurzweep gebruiken tijdens het springen. ik dacht dat de zweep tussen de 50 en 75 cm moest zijn om te kunnen starten met zweep.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:49

Misschien mijn eerdere posts even doorlezen ipv denken nathalj, daar staat heel duidelijk wat er wel en niet mag...

nathalj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:52

sorry gomir ik geef alleen mijn mening, het was niet de bedoeling om mensen op de tenen te trappen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:56

Over reglementszaken hoef je geen mening hebben, die zijn gewoon zoals ze opgeschreven staan.
Kun je natuurlijk wel een mening over hebben, maar dat doet er hier niet zoveel toe, die kun je beter uiten naar de KNHS dan hier in dit topic.

Ik word er gewoon een beetje moe van dat ik hier al meerdere keren uitgelegd heb wat wel en niet mag en dat er dan weer iemand komt melden dat ze denkt dat het 'zus of zo' zit :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:14

Precies gomir maar ik ben nog niemand tegen gekomen die alvorens de ring in te gaan geen sprongetje pakt. Maar dat mag dus ook bij het inspringen niét met een zweep langer dan 75 cm.

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:24

Urielle schreef:
Precies gomir maar ik ben nog niemand tegen gekomen die alvorens de ring in te gaan geen sprongetje pakt. Maar dat mag dus ook bij het inspringen niét met een zweep langer dan 75 cm.

Ik spring wel in hoor. Maar ik neem aan dat voor dat je springt, je wel eerst stapt, draaft en galoppeert. ;)