Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en ben ik er kinderen op gaan zetten. Dat doe ik nu 5 jaar ongeveer. Maar al die jaren heeft hij nergens ooit maar last van gehad. Mioux schreef:Het gewicht is niet het enige belangrijke, ook met lengte kan iemand erg in de weg zitten.
Als ze bijvoorbeeld meelopen, en is even extreem voor beeld, maar wel 25 kg wegen is dit dus ook al niet meer goed.
Je moet dus naar meer kijken als gewicht.
Gentlegiant schreef:Ja zeker is dat een mewegende factor denk wel voor 80%
Kijk hoeveel paarden er te slecht in de bespiering zitten zeker de kleine vriendjes onder de paarden
en 9 van de 10 keer of moet ik zeggen 99 op 100 keer hebben deze vriendjes een uiterst slecht passend zadel
wat ik ook schandalig vind daar heeft el paard recht op of het dier nu 80cm is en 100 euro kost om te kopen
en 180 is en 50,000 aankoop was maakt geen drol uit
ik vraag me af wat voor zadels jullie erop hebben liggen en of hier een zadelmaker bij te pas is gekomen
en qwa grote tja wat is te groot op een shet vind ik je al heel snel te groot het gaat niet om het wel of niet mee lopen tuurlijk keur ik dit af maar ook hoe de lengte boven het zadel is dus de romp van de ruiter
t is geen aanvalling liespower94 schreef:Mijn zadel(tje) is ook op maat gemaakt
Ik vind het gek dat je voor een shet wel een slecht passend zadel gebruikt maar voor een paard niet.
Beide ruggen is het even belangrijk (:
ik wil ze immers nog heel wat jaartjes bij me hebben! Zodra een zadel ook minder gaat liggen ga ik ook altijd gelijk terug ook bij twijfel!