Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xdoraly schreef:Daarom zijn goede afspraken belangrijk, eventueel in de toekomst een contract opstellen.
Hebben jullie een lease contract opgesteld? Zo niet heeft ze volgens mij sowieso geen poot om op te staan.
AnnaXBoy schreef:Nou prima toch?
Lekker bij de 25 houden want het gedrag bij de eigenaar is ontzettend laag. Al ben je niet geweest kan ze je ook niet dwingen om geld te betalen.
Volgens mij is ze gewoon uit op geld ipv rechtvaardigheid.
Yipee schreef:Sterker nog, ik had haar geen rooie cent meer betaald! Ben je mal zeg. Een beetje lopen zeiken over 50 euro en je bied heel eerlijk de helft. Ik zou tegen haar zeggen je kan 25 euro krijgen of helemaal niks. Incasso bureau op je af sturen voor 50 euro gaat echt niet gebeuren en anders had ik gezegd: kom maar op met je incasso bureau!
Lekker nummer, facebook etc blokkeren en klaar ermee. Mijn nekharen gaan overeind staan van dat soort mensen.
alcootje schreef:Die zal geen incassobureau inschakelen voor 25 euro. Daar zijn de kosten niet voor in verhouding.
Er staat niets op papier dan valt het moeilijk te bewijzen lijkt mij.
Succes.
.
Cinderella schreef:Mondelinge afspraak met een minderjarige kan wel degelijk rechtsgeldig zijn.
En wat vind je er zo raar aan om niet te betalen? De eigenaresse heeft er zelf ook voor gekozen om het niet netjes af te handelen en een 15 jarig meisje zo erg onder druk te gaan zetten. Nee hoor, die zou van mij geen cent krijgen.