BH of sport BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:54

Ik verkoop shockabsorber in de winkel waar ik werk, en dan de active of run versie heeft high level klasse 4! Ideaal voor het paardrijden... Ben zeer tevreden!

Licor

Re: BH of sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:59

Ik ook n sportbh.. met n gewone rijdt het toch echt minder fijn.. en daarnaast ziet het er dan ook niet echt charmant uit haha xD
Ben wel nog opzoek naar echt n goede.. ik had altijd de friction free.. maar heb toch wel last van steeds langer wordende bandjes en het zit gewoon niet straks genoeg ingepakt zeg maar haha

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:00

Ik heb altijd met een gewone bh gereden en had nergens last van, maar heb een tijd geleden toch een sportbh gekocht (vooral om te lopen) en kan dat ding echt niet meer missen!
Het is echt een groot verschil, zit véél comfortabeler.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:00

MamaMiesje schreef:
fjordjes schreef:
Ik rijd met gewone bh's wel hele dure van 80 euro maar die zijn met zo goed als een sportbeha en vind ze veel fijner zitten. Heb wel een grote cupmaat.

Welk merk gebruik je dan als ik vragen mag?
Want mijn gewone bh's zijn ook schreeuwend duur, maar daar kan ik écht niet mee paardrijden hoor :n

PrimaDonna

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:12

Heb maar een B, maar vind het rijden echt fijner met een sportbh. En dan heb ik het nog niet over het niet kunnen afzakken van de bandjes :D . Ik raadde het de jongedames die ik in de les had ook soms aan ;)

Moet wel zeggen dat toen ik jong was zowat een trauma heb opgelopen met borsten en paardrijden :+ Was een vrouw op een eigen pony aan het rijden, volgens mij zonder bh. Nou kan je zeggen dat die dingen letterlijk om haar oren klotsten. En als dat nog niet erg genoeg was stonden er mannen in de kantine ernaar te gapen met open mond :=

De fijnste sportbh's (voor een klein prijsje) die ik heb zijn die van de Aldi. Zeer mooie stevige kwaliteit en blijven ook goed (die van de lidl zijn flut) .

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:13

Ik kan echt niet rijden zonder sport bh veel te pijnlijk, ligt misschien ook aan dan ik 70E heb, vroeger had ik nooit ergens last van(toen ik nog 65B had )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:19

Ik (80e) rij met een goedzittende gewone bh, strak hemdje en daarover een klasse 2 sportbh/topje. Dan kan ik nog gewoon ademen (wat ik met een goed zittende klasse 4 sportbh voor mijn gevoel niet kan) en zit de tweeling toch goed stil.

Sachavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:24

Ik heb altijd met een gewone bh gereden maar heb een tijdje geleden een sport bh gekocht. En ik zeg het je, dat zit echt echt stukke beter. Het is maar juist wat je het fijnste vind. Ik zou zeggen probeer een keer een sport bh en kijk dan wat jij het beste vind zitten. :)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:27

Er zijn ook echt veel verschillende soorten sport bh's
Ik vind bh's die ze helemaal insnoeren en het niet kunnen ademen effect veroorzaken juist fijn.. terwijl andere weer liever met beugel hebben bijvoorbeeld ;)

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:28

Ik heb sportbh's van de Lidl voor een tientje ofzo. Heerlijk dat de bandjes niet afzakken! Zijn wel stevige BH's. Laatst hadden ze daar weer sportbh's maar dat waren flutdingen.... Dus soms heb je voor weinig best een goede sportbh :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:29

Tegen afzakkende bandage heb ik wel een tip:
Ik heb van zo'n ''bra clippers'' van 50 cent ofzo gekocht.
Daarmee kun je de bandjes achter in een soort kruin elkaar zetten.
Dan kunnen ze niet meer afzakken (en ik draag altijd tops met de schouderbladen uitgesneden, dus met die clip zie je de BH bandjes ook nog niet, super handig!)

MewsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:34

Ik draag altijd Shock Absorber sportBH's - bevallen me goed en alles blijft lekker op zijn plaats. :)

Ravel13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:34

Anita zijn fijne bh's voor paardrijden. Keuze hangt denk ik wel af van de cup maat

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:36

Hoe kan het dat jullie bandjes afzakken.. Heb ik nou werkelijk echt nooit last van :+
Hier 'maar' een B maar gewoon een BH aan hoor. Met een sportbh kan ik niet meer ademen en lijkt het helemaal niks meer. Heb ook nog nooit last gehad van pijnlijke borsten oid. Dus voor mij geen sportbh's meer. Kan me wel goed voorstellen dat het met een grotere cupmaat een stuk prettiger is.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:39

Ik rij met een gewone BH en daar overheen een sport BH. Ik kan gewoon geen sport BH vinden die strak genoeg zit naar mijn zin.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:42

Ik heb amper tijd om tussen werken en rijden door een rijbroek aan te doen, laat staan me helemaal te moeten omkleden voor een sportbh aan te doen. Dus ik rij met een gewone bh. Maar ik heb rotborsten:links A, rechts C. Dus ik heb een extra voorgevulde linkerbh, als ik een sportbh aan heb, zie je dat verschil heel hard, zou ik echt helemaal niks vinden.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:47

Ik rij altijd met 2 BH's aan. Eerst een normale voorgevormde BH met beugels en daar overheen een sport BH. Ik wil écht nooit anders. Het nadeel van alleen een sportBH vind ik dat ze niet voorgevormd zijn. Zoals ik het heb zit het echt superstevig en zit er geen beweging in (E cup). Ik heb het vriendinnen ook geadviseerd en zij rijden inmiddels ook altijd met 2 BHs aan.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:51

Lijkt mij toch niet echt fijn zitten.. maar kan aan mij liggen haha
Ik heb de bandjes van mn sportbh gekruist.. dat zit ook minder fijn met 2 bh's denk k.. maar ik denk dat k t toch maar eens ga proberen

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:54

Ik vond m'n sportBH zelfs zo lekker zitten dat ik nu geen 'gewone' BH's meer heb, ik draag altijd een sport BH :=

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:56

xApple schreef:
Met een D cup zonder sportbeha is echt een ellende :') Ik draag altijd een gewone bh en daarover heen een sportbeha van de h&m, kan dan nog net ademhalen maar de boel zit lekker bij elkaar

dat doe ik ook :j of een gewone bh en erover een van lonsdale, die zitten ook erg lekker :j

MewsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:58

Finliox schreef:
Ik vond m'n sportBH zelfs zo lekker zitten dat ik nu geen 'gewone' BH's meer heb, ik draag altijd een sport BH :=

Zelfde hier :j Ik vind het ook veel fijner zitten :D (en bovendien beweeg ik toch redelijk veel, en ik vind het ook heel prettig dat als ik gewoon een stuk ga lopen, winkelen of dat ik moet rennen om mijn bus te halen ik nergens last van heb :Y) )
Laatst bijgewerkt door Mews op 01-11-14 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:58

Sport BH, absoluut...
Ik heb een flinke D, kleine E. Dan heb je weinig keus :P

Als je er niet te veel geld aan uit wilt geven heeft Hema prima sport BH's die ook geschikt zijn voor paardrijden (level 4 sport)

Moet zelf ook weer een nieuwe. Dit topic is een goede reminder!! +:)+
Ik heb op dit moment een gewone voorgevormde BH met daarover een sport BH. Weet nog niet wat ik hierna wil. Tips zijn welkom :) Het liefst met een voorgevormde cup, ivm doorschijnen... Daar hou ik niet van :')

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:06

Welke raden jullie aan van de hema?

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:06

Ik denk dat het ook afhangt van de grootte van je borsten. Ik heb bombonella's die een eigen leven gaan leiden tijdens het rijden zonder een sportbh, vandaar dat ik altijd mét rijd.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 00:08

lshannah schreef:
Ik denk dat het ook afhangt van de grootte van je borsten. Ik heb bombonella's die een eigen leven gaan leiden tijdens het rijden zonder een sportbh, vandaar dat ik altijd mét rijd.

Ik heb een D cup :')