Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gruis schreef:Jeutje 70, dat vind ik echt wel veel hoor. Kan me niet voorstellen dat die pony daar geen last van ondervindt.

Als je een beeld wil bij een bijna 70kg wegend persoon moet je even op mijn profiel kijken
Thesserd schreef:Gruis schreef:Jeutje 70, dat vind ik echt wel veel hoor. Kan me niet voorstellen dat die pony daar geen last van ondervindt.
Serieus
70 kilo, dat weeg ik op 4 kilo na. Jij gaat mij niet wijsmaken dat ik te zwaar zou zijn voor een Haflinger of Fjord van 1.48Als je een beeld wil bij een bijna 70kg wegend persoon moet je even op mijn profiel kijken

Gruis schreef:Jeutje 70, dat vind ik echt wel veel hoor. Kan me niet voorstellen dat die pony daar geen last van ondervindt.
Thesserd schreef:Serieus
70 kilo, dat weeg ik op 4 kilo na. Jij gaat mij niet wijsmaken dat ik te zwaar zou zijn voor een Haflinger of Fjord van 1.48Als je een beeld wil bij een bijna 70kg wegend persoon moet je even op mijn profiel kijken
Gruis schreef:Het ging over een pony van 1,39
essie_blue schreef:Nou vind het soms ook belachelijk om te zien dat mensen die echt ruim te zwaar zijn voor een reguliere D pony dan maar op een fjord of haf gaan zitten.. vind dat je erg vaak te zware mensen op haflingers en fjorden ziet.. naast dat ik het er niet uit vind zien voor de pony, kan ik me ook niet voorstellen dat die diertjes echt zo veel meer kunnen dragen enkel omdat ze kort en gedrongen zijn. Een 18 inch zadel is ook vaak echt te groot voor die ruggetjes...
Vind 70 voor een grote D pony écht de max!

Het is een dier en die kan niet zeggen of hij het te zwaar vindt. Omdat een fjord vaak hartstikke breed is, of vooral vaak te vet
, vind ik niet dat je zomaar kan zeggen dat daar heel veel meer op kan. Meestal zijn die rassen ook helemaal niet zo groot, tinkers gelukkig zijn er wel vaker in E pony formaat. Het kan voor een keertje vast geen kwaad, maar kan me er ontzettend aan ergeren als ik de zoveelste te zware ruiter op een te klein paard fanatiek zie springen of dressuren, en dat een aantal keer in de week.