Nieuwe leren laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:27

ellissofie schreef:
ik had de Petrie Glasgow, maar die kan ik je niet aanraden. het leer is behandeld met een coating. bij mij zijn er na een half jaar scheurtjes in de coating ontstaan, terwijl ik ze alleen aan had tijdens het rijden en goed behandelde met Petrie leercare producten. ik zou kiezen voor een laars zonder coating. dan heb je niet de kans dat er kleine scheurtjes in komen, want dat ziet er echt niet uit.

Ik heb de Glasgow ook, 2 jaar intensief gebruikt en nog steeds mooi! Wel inmiddels nieuwe hakken eronder gezet. Nu staan ze te niksen nadat ik ben afgevallen, maar ik durf ze nog niet weg te doen }:0 :Y)

Toch vind ik mountain horse qua kwaliteit beter, soepeler leer. Een paar scs3 1e versie nu 9 jaar oud, waarvan 4 jaar intensief gebruikt en nog steeds in topstaat! Rij er nu weer mee doordat mijn kuiten dunner zijn geworden door het afvallen :D Ik wil ook graag nieuwe laarzen en wacht opdat deze in NL verkrijgbaar zijn:
http://www.mountainhorseusa.com/mountai ... ield-boots

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 23:24

Sizzle schreef:
Je kunt er ook ritsen in laten zetten.
Is al met al wel prijzig maar een stuk minder dan nieuw.

Ik heb hele fijne van Euroriding, maar ik weet niet meer wat de prijs was.

Dan worden ze helaas weer te breed bij mijn kuiten

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 23:25

IlBuono schreef:
Mijn deniro's waren maar €247 en niet van fildona :) anders zou ik ze ook niet voorstellen he

Dan zal ik eens kijken bij drunens ruiterhuis! Dankjewel

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 23:26

Ufurio4e schreef:
Waarom koop je geen goede tweede hands laarzen? Ik heb ariat en rectiligne en ze zijn top tweede hands

Marktplaats hou ik ook zeer goed in de gaten!
Maar er staan veel laarzen zonder rits op of net niet mijn maat.
Controleer een aantal keer per dag de nieuwe advertenties

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 23:26

Kimberley84 schreef:
ellissofie schreef:
ik had de Petrie Glasgow, maar die kan ik je niet aanraden. het leer is behandeld met een coating. bij mij zijn er na een half jaar scheurtjes in de coating ontstaan, terwijl ik ze alleen aan had tijdens het rijden en goed behandelde met Petrie leercare producten. ik zou kiezen voor een laars zonder coating. dan heb je niet de kans dat er kleine scheurtjes in komen, want dat ziet er echt niet uit.

Ik heb de Glasgow ook, 2 jaar intensief gebruikt en nog steeds mooi! Wel inmiddels nieuwe hakken eronder gezet. Nu staan ze te niksen nadat ik ben afgevallen, maar ik durf ze nog niet weg te doen }:0 :Y)

Toch vind ik mountain horse qua kwaliteit beter, soepeler leer. Een paar scs3 1e versie nu 9 jaar oud, waarvan 4 jaar intensief gebruikt en nog steeds in topstaat! Rij er nu weer mee doordat mijn kuiten dunner zijn geworden door het afvallen :D Ik wil ook graag nieuwe laarzen en wacht opdat deze in NL verkrijgbaar zijn:
http://www.mountainhorseusa.com/mountai ... ield-boots

Dankjewel voor je reactie zal is rond gaan kijken voor de Glasgow! :D

riskatc

Re: Nieuwe leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 23:49

Jammer dat je niet in de buurt woont, heb nieuwe Petrie model Hampshire staan (voet 39, kuit 38 en hoogte 46), rits achter, vp 175 en nieuwe Equitheme met rits (voet 39, kuit 38 en hoogte 47) vp 125...
Maar logisch dat je wilt passen, anders kun je er nog niets mee ;)

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 23:58

Ik heb ook de laarzen van petrie die met veters aan de voorkant.. Ben er echt heel erg ontevreden over, nou moet ik zeggen dat ik rond de 8 paarden op een dag rijd, maar ik heb ze in de winkel gekocht en mijn situatie uitgelegd en toen hebben ze mij die petries aangeboden. Ik had ze nog geen 2 maanden toen ze al begonnen te scheuren de rits heb ik (beide laarzen) al 4 keer moeten laten vervangen (iedere keer terug gestuurd) terwijl ze perfect passen en niet te groot en niet te klein zijn..

Ik raad die in ieder geval af!!

Ik zou iets stevigs nemen met buffel leer ofzo, super fijn spul (een hel om in te lopen) en gaat heel erg lang mee, en het is super makkelijk in onderhoud!!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:00

Afbeelding

Deze heb ik en ik ben er echt super super super blij mee!! 125 dollar op amazon.nl

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 12:14

riskatc schreef:
Jammer dat je niet in de buurt woont, heb nieuwe Petrie model Hampshire staan (voet 39, kuit 38 en hoogte 46), rits achter, vp 175 en nieuwe Equitheme met rits (voet 39, kuit 38 en hoogte 47) vp 125...
Maar logisch dat je wilt passen, anders kun je er nog niets mee ;)

Jammer anders had ik zeker intresse!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 12:15

CharmingS schreef:
[ Afbeelding ]

Deze heb ik en ik ben er echt super super super blij mee!! 125 dollar op amazon.nl

Dankjewel voor de tip zal is gaan rondkijken!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 12:16

Ik ga zaterdag de petrie olympic halen!