Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manie schreef:Helaas kan ik ook geen lenzen.
Heeft te maken met prisma's en cylinders in de glazen.
Maar ow wat zou ik graag zonder bril willen, ik irriteer me dood aan dat ding en rijden kan ik er dus echt niet mee.
Zakt af, beslaat etc. etc.
NicoleD92 schreef:manie schreef:Helaas kan ik ook geen lenzen.
Heeft te maken met prisma's en cylinders in de glazen.
Maar ow wat zou ik graag zonder bril willen, ik irriteer me dood aan dat ding en rijden kan ik er dus echt niet mee.
Zakt af, beslaat etc. etc.
Weet je het zeker? Ik heb zelf alleen cylinders, en daarbij kan het dus wel. (Ik weet niet hoet het zit met prisma's hoor) alleen betaal je er wel flink voor.
Zelf rijd ik niet met bril, maar ik heb hem ook nog niet zo lang. En voel me ook zekerder zonder, met bril heb ik toch het idee dat ik dronken rondloop.
manie schreef:Ja dat weet ik heel zeker
MairiMacBran schreef:Die oortjes doen het prima. Zoals ik al schreef gebruikt mijn zoon ze ook bij het turnen. Als die bril prima op z'n plek blijft zitten als hij rondjes zwaait aan de rekstok, ondersteboven in de ringen hangt of een salto over de pegasus maakt moet je op een paard wel heel vreemd doen wil je bril gaan verschuiven![]()
Bij mij blijft mijn bril in ieder geval goed zitten sinds ik de oortjes gebruik.
Ik heb ook wel lenzen, maar vooral in het hooikoortsseizoen(en dat is tegenwoordig van maart tot oktober) zijn lenzen een crime voor mijn ogen.
) manie schreef:MairiMacBran schreef:Die oortjes doen het prima. Zoals ik al schreef gebruikt mijn zoon ze ook bij het turnen. Als die bril prima op z'n plek blijft zitten als hij rondjes zwaait aan de rekstok, ondersteboven in de ringen hangt of een salto over de pegasus maakt moet je op een paard wel heel vreemd doen wil je bril gaan verschuiven![]()
Bij mij blijft mijn bril in ieder geval goed zitten sinds ik de oortjes gebruik.
Ik heb ook wel lenzen, maar vooral in het hooikoortsseizoen(en dat is tegenwoordig van maart tot oktober) zijn lenzen een crime voor mijn ogen.
Ben overtuigd nu![]()
Uit je eerste bericht kom ik niet helemaal herleiden wat je onder turnen verstond.
(Je hebt immers ook mensen die peutergym, turnen noemen)

Catnip schreef:Wat raar, ik rij hele zomers met zonnebrillen op van 5 euro en ik heb hier echt nooit last van.
Misschien minder naar beneden naar het mooie paard onder je kijken?