Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Snap zelf niet waarom. Je krijgt er toch geen punten voor?
Toen ik reed in ieder geval niet. Gooide na het groeten gewoon m'n teugels los.
Maar dit staat overigens vaak al op de startlijst vermeld en wordt je ook verteld als je de ring ingaat. Mist schreef:Suzanne F. schreef:In mijn tijd was het zelfs nog: C-H-E-A in vrije stap de rijbaan verlaten. Of C-M-B-A in vrije stap de rijbaan verlaten. En daar kreeg je nog een cijfer voor.
Nu krijg je hier geen punten meer voor en ik kan me voorstellen dat je na het groeten wegstapt en naar de uitgang stapt. Meestal is deze bij A. Maar als deze bij E of B is dan snap ik dat je daarheen stapt. Scheelt ook weer tijd.
idd(is dat echt al zo antiek ?)
Tendance schreef:Ik rijd altijd naar A door.
Ook dat deel hoort bij de proef en er zit al zo weinig stap in de proef. Op deze manier heeft de jury nog even de mogelijkheid om de kwaliteit van de stap te beoordelen.
Geryon schreef:Als de uitgang niet bij de a is, moet je eerst even langs de a gaan voor je eruit gaat. Ik deed het ook vaak niet.. Maar er zijn jury's die dat echt niet kunnen waarderen. En dan heb je geluk als hij/zij zegt dat je nog even langs a moet gaan en je niet uitsluit ofzo.Snap zelf niet waarom. Je krijgt er toch geen punten voor?
Scum schreef:Geryon schreef:Als de uitgang niet bij de a is, moet je eerst even langs de a gaan voor je eruit gaat. Ik deed het ook vaak niet.. Maar er zijn jury's die dat echt niet kunnen waarderen. En dan heb je geluk als hij/zij zegt dat je nog even langs a moet gaan en je niet uitsluit ofzo.Snap zelf niet waarom. Je krijgt er toch geen punten voor?
Dus niet. Dat is ook duidelijk op de bijscholing verteld. Als je eerder bij de uitgang bent moet je er gewoon uit gaan. Anders duurt het langer voordat de volgende combinatie kan beginnen.
Je krijgt ook geen beoordeling voor dat stuk. Je laatste punt is voor het afgroeten.