Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eenitraM schreef:Aaaah... hoe kun je nou last hebben van motorcrossersWeet je hoe heerlijk dat soort volk is?
Ik ben benieuwd wat er uit komt, want ik geloof dat dit per gemeente verschillend is.
Edit: Ja, het verschilt per gemeente.
myk_en_shant schreef:eenitraM schreef:Aaaah... hoe kun je nou last hebben van motorcrossersWeet je hoe heerlijk dat soort volk is?
Ik ben benieuwd wat er uit komt, want ik geloof dat dit per gemeente verschillend is.
Edit: Ja, het verschilt per gemeente.
Hahaha, idd echt heerlijk volk.
Het interesseert ze totaal niet dat er iemand van paard af pleurt en invalide of de dood tot gevolg kan hebben.
Nu quote ik even een letterlijke antwoord van één van die jochies (14 jaar en naar zijn inzicht erg slim, dit zei hij dus over zichzelf, eeeeuuuuhhhh) " daar ben je toch voor verzekerd".
Tja hoe slim ben je dan, eeeeuuuuhhhh zelfs m'n zoontje van vijf is slimmer en zegt tegen mij: ze doen wel een beetje gevaarlijk, hè mama.
myk_en_shant schreef:Ik denk niet in hokjes, dit is wat ze tegen ons zeggen. Ik weet ook dat er genoeg crossers zijn die wel rekenschap houden met ons paardensporters.
Maar daar valt deze groep echt niet onder, ze hebben bewust dit land gekozen / gevraagd om op te gaan crossen, puur om ons dwars te zitten. We hebben al jaren probleem ermee en niet alleen in het oogstseizoen, maar het hele jaar door zitten ze te sarren.

tones schreef:Maar als ze zoveel crossen, wennen je paarden er dan niet aan?
Die van ons staan naast een enorme bouwput met de hele dag enorme herrie en knallen.
Het interesseert ze niks.
Ineke2 schreef:Jammer dat je geen doosje spijkers ofzo op dat land kan gooien.