Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jaap_2005 schreef:Ik weet het niet hoor.
Maar mag je uberhaupt wel M starten als je met die pony gaat starten?
Je profiel zegt dat je er 1 in de L2 hebt en 1 in de B dan mag nog geen M starten

Kozbi schreef:Ik snap jullie wel maar ik ga niet weer 50 euro zelfs meer volgensmij voor een ectra startkaart ophoesten.. En ik ga al helemaal niet in het B beginnn met hem. Daarom snap ik ook uberhaupt nie waarom je een SK nodig et voor HC dat is dat gewoon super onnozel
gekvanfleur schreef:ehmmm, volledig offtopic maar moet het toch even melden haha.![]()
Ik dacht bij het lezen van de topictitel serieus dat het over een bepaalde bekende bokker ging die voor sommige nogal wazig overkomt.![]()
Maar ik kwam dus bedrogen uit.
Kozbi schreef:En waarom voelen mensen zich bedrogen? Ik vraag toch gewoon iets waar ik normaal nooit naar zou kijken. Snap niet dat je je zo aangevallen voelt en moet zeggen dat jij je bedrogen voelt. En ik ben zeker geen bekende bokker maar dat kan een miscverstand zijn natuurlijk.
Lielle schreef:Dat gaat niet op, er staat bij zowel dressuur als springen dat de combinatie een startpas moet hebben.