Bij cowboy magic hoef je niet te proberen, heb ik ook wel eens gedaan.. Kon die proef flesjes niet los kopen, maar als ik een heel pakket nam kreeg ik er wel een paar gratis..
Voor welke tijd is het? Anders kan ik misschien nog iemand vragen voor vliegenspray in kleine flesjes. Maar dit heeft in de winter natuurlijk niet zo veel nut
@Palousa_boy: Sorry, ik had je reactie nog niet gezien. Klinkt wel heel leuk! Jammer dat het seizoen nu een beetje voorbij is, maar wellicht leuk voor de toekomst! Ik ben ook altijd op zoek naar leuke prijzen voor wedstrijdjes e.d.
Ondertussen ben ik druk op zoek naar de miniverpakkingen van o.a. Cowboy Magic. Valt nog niet mee!
BanjerLief
Geplaatst: 09-10-14 22:05
Zelf heb ik een keer een (Duitse) gids met allemaal paardrijdvakanties erin gratis mee kunnen nemen. Erg leuk om doorheen te bladeren en om weg te dromen bij alle geweldige landen, omgevingen en bijbehorende paardenrassen. Misschien ook iets om te overwegen?
een sleutelhanger? de enige goodiebag die ik ooit heb gehad was bij de pennydag in slagharen, daar zat een penny in en een penysleutelhanger hihi misschien een soort papiertje, boekje waarbij uitgelegd word hoe je een touwhalster maakt, met een touw van ongeveer 10 meter er bij? (bij de action heb je een gele voor 1 euro geloof ik:p)
Misschien eens vragen of ze bij divoza ook aan testmonstertjes doen, net als ze altijd bij de douglas hebben ? Had een hele tijd terug een keer een mini flesje paardenshampoo gekregen bij mn aankoop
Ik vind dat je al een hele leuke goodie bag hebt hoor. Meer ideeen: kortingsbonnen (les, fotoshoot) Misschien een recept voor het bakken van paardenkoekjes bij de strech oefeningen.
Anniek22
Geplaatst: 14-10-14 20:44
doe een jasje/reflexvestje/reflecterende dingen erin-erg handig nu het vroeger donker wordt... misschien ook wel een bon voor een gratis paardenportet (maak ik zelf voor maar €2,00 per stuk) of zoiets